شیراز/

آمادگی برای استقبال از سرمایه گذاران کشور ونزوئلا

شهردار شیراز گفت: آماده استقبال سرمایه گذاران کشورهای مختلف از جمله کشور ونزوئلا هستیم.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، علیرضا پاک فطرت، در دیدار با سفیر ونزوئلا ادامه داد: شیراز با دارا بودن جاذبه های فرهنگی و تاریخی و مذهبی متعدد می تواند مکان خوبی برای حضور گردشگر از سراسر دنیا باشد.

وی افزود: علاوه بر این، شیراز از دیرباز به عنوان قطب پزشکی کشور مطرح بوده و با وجود پزشکان مجرب و امکانات پزشکی از جمله بیمارستان های مجهز می تواند پذیرای مراجعان از سراسر دنیا باشد.

وی بیان کرد: تمام این امکانات و ظرفیت ها، هر گونه سرمایه گذاری در این شهر را از نظر اقتصادی توجیه پذیر می کند.

شهردار شیراز گفت: روابط خوب و برادرانه دو کشور ایران و ونزوئلا نیز می تواند فرصت مناسبی برای برقراری روابط بین شهر شیراز با شهرهای مهم کشور ونزوئلا باشد.

معاون فرهنگی – اجتماعی شهرداری شیراز نیز بیان کرد: شیراز با دارا بودن بیش از یک هزار نقطه و مکان فرهنگی، گردشگری، تفریحی و اقامتی، مکان خوبی برای حضور گردشگر است.

محمد فرخ زاده ادامه داد: با توجه به اقدامات عمرانی و فرهنگی خوب صورت گرفته ظرف دو سال گذشته در شیراز، فضا برای سرمایه گذاری و حضور سرمایه گذار در این شهر فراهم است.

وی افزود: حضور مسوولان تورهای گردشگری در هر دو کشور و آشنایی هر چه بیشتر آنها با امکانات و توانمندی ها، برقراری پیمان خواهر خواندگی شهرهای شیراز و کاراکاس و برگزاری نمایشگاه های متعدد فرهنگی در دو کشور از جمله اقداماتی است که در زمینه توسعه صنعت توریسم و انتقال و پذیرش گردشگر می توان انجام داد./س

برچسب ها: استقبال ، کشور ، ونزوئلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.