بوربور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

13 آبان جشنی ملی و "مرگ بر آمریكا" شعاری اعتقادی است

دبيركل جمعيت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: امروز، 13 آبان به عنوان جشن ملی پذيرفته شده و افرادی که شعار "مرگ بر آمريکا" را سر می‌دهند، از روي اعتقاد و ایمان است.

 "حبيب‌اله بوربور" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به بيانات امام‌خميني(ره) در روز 13 آبان، اظهار داشت: 13 آبان يک روز ملي بوده و از روزهايي است که بدون برنامه‌ريزي نظام به وجود آمده است.

وي با بيان اينکه حضرت امام(ره) اين اتفاق را به عنوان انقلاب نام برده‌اند، ادامه داد: اصل حرکت در 13 آبان درست و به‌جا بود و اين در حالي است که کساني که در گذشته اين انقلاب را به راه انداخته‌اند امروز اظهار پشيماني مي‌کنند؛ انسان‌هايي که ناآگاه و خائن به نظام و انقلابند.

بوربور با تاکيد براينکه  جامعه و ملت مسلمان ايران بزرگداشت اين روز را وظيفه مي‌دانند، تصريح کرد: جاي تاسف است، براي کساني که اجازه اظهار نظر براي "شعار مرگ بر آمریکا" مي‌دهند، چرا که حضرت امام(ره) خود اين مهم را تأیید کردند.

بوربور با بيان اينکه شرايط انقلاب در آن زمان اين حرکت را پسنديده دانست، بيان داشت: امروز 13 آبان به عنوان جشن ملي پذيرفته شده و همه از جمله جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي نيز در اين روز مهم، فعالانه شرکت خواهند کرد.

وي اضافه کرد: "شعار مرگ بر آمريکا" يک شعار ملي بوده و اگر کساني به اين باور که با ندادن اين شعار مي‌توان ايران را از مسائل ديگر نجات داد، رسيده‌اند، فکر خامی دارند، اين حرکت باعث برخورد از موضع ضعف مي‌شود نه قدرت.

 دبيرکل جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي با اشاره به اينکه زياده‌خواهي آمريکا به حدی است که خطاب به ملت ايران می‌گويد: تحريم‌ها باعث کمرنگ شدن "شعار مرگ بر آمريکا" در ايران شده است، خاطرنشان کرد: افرادي که اين شعار را سر مي‌دهند، از روي اعتقاد و ايمان است، اما کساني که اين شعار را کمرنگ جلوه می‌دهند، ابتدا روحيه خود را متزلزل کرده و سپس در روحيه نظام جمهوري اسلامي تاثير منفی مي‌گذارند.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار