در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان شد

بی‌اطلاعی محمد هاشمی از ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک توسط آیت‌الله هاشمی

رئیس دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گفتگویی نسبت به اخبار منتشر شده مبنی بر اداره مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست وی، ابراز بی‌اطلاعی کرد.


"محمد هاشمی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر اداره مرکز مطالعات استراتژیک  مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: تاکنون خبری در این خصوص منتشر نشده است.
 
رئیس دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به اخبار منتشر شده از سوی یک سایت اصلاح‌طلب مبنی بر ریاست رئیس تشخیص مصلحت نظام بر مرکز مطالعات استراتژیک گفت: بنده اطلاعی در این‌باره ندارم. 

گفتنی است، بعد از رفتن "حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی" از مرکز تحقیقات مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، انتخاب رییس برای این مرکز به یکی از مسایل جذاب برای رسانه ها تبدیل شده بود و چند نفر هم برای ریاست این مرکز مطرح شدند که در آخر برای پذیرش این سمت توافقی میان این افراد و آیت الله هاشمی حاصل نشد.

از جمله این افراد آیت الله امینی و ناطق نوری بودند که از پذیرش این سمت امتناع کردند.

همچنین شایان ذکر است خبرهایی نیز مبنی بر اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفتگوهایی نیز با حجت الاسلام قربانعلی دری نجف آبادی برای سپردن ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به وی انجام داده بود، نیز در رسانه‌ها درج شد.

لازم به ذکر است، همچنین روز چهارشنبه نیز آیت الله هاشمی در نخستین حکم خود غلامرضا فروزش را به عنوان معاون اجرایی و اطلاع رسانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد و مراسم تودیع و معارفه وی نیز در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع برگزار شد.

گفتنی است، ساعاتی پیش خبر اداره مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در یک سایت اصلاح‌طلب منتشر شد.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار