خانلرخانی: بخاطر بومی سازی غلامزاده از تیم تکواندوی شهرداری جدا شد

سرمربی تیم تکواندوی شهرداری ورامین گفت: با توجه به بومی سازی کادر فنی تیم شهرداری ورامین، امیر غلامزاده مربی فصل قبل تیم جدا شد.

پیام خانلرخانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب افزود: تمرینات تیم شهرداری ورامین برای حضور در لیگ برتر امسال 2 ماه است که آغاز شده و برای امسال چند بازیکن جوان به خدمت گرفته ایم. 

وی با بیان اینکه چند بازیکن تیم شهرداری ورامین در فصل جدید از این تیم جدا شده اند، گفت: محمد سلیمانی، کاوه رضایی و رضا نادریان از تیم شهرداری جدا شده اند و احتمال جدایی جلال خدامی نیز وجود دارد و شاید وی راهی تیم دانشگاه آزاد شود. 

خانلرخانی تصریح کرد: به احتمال زیاد بازیکن جدید دیگری از ملی پوشان نیز به جمع بازیکنان شهرداری اضافه می شود، اما به قطعی نشدن حضورش نام وی را اعلام نخواهیم کرد، اما صادق موسوی، محمد خمسه و ابوالفضل یعقوبی را به تیم اضافه کرده ایم، به دنبال بازیکنی در سنگین وزن هستیم. 

سرمربی تیم شهرداری در خصوص تسویه حساب باشگاه با بازیکنان و اعضای تیم گفت: تمامی قراردادهای سال گذشته را با اعضای تیم تسویه کرده ایم و قرار است بخشی از قرارداد این فصل هم در هفته اول لیگ برتر پرداخت شود. 

خانلرخانی در خصوص جدایی امیر غلامزاده دستیارش در فصل گذشته لیگ برتر از شهرداری ورامین یادآور شد: براساس اعلام مسئولان برای استفاده از کادری بومی در تیم شهرداری غلامزاده از تیم ما جدا شد. مربیان خوبی در ورامین فعالیت دارند و برای لیگ امسال هم هاشم زنگنه به عنوان مربی و سیدحسن میر به عنوان سرپرست تیم شهرداری ورامین فعالیت خواهند کرد. 

پیام خانلرخانی که به عنوان سرمربی تیم تکواندوی توابع تهران این تیم را قهرمان نخستین دوره مسابقات جام سفیر کرد، در مورد این پیکارها گفت: برای نخستین بار بود که مسئولان تهران پیشنهاد مربیگری برای بزرگسالان را به من دادند و من هم سعی کردم از شاگردانم در این تیم استفده کنم. 

حمیدرضا بیات، بهزاد ایلخانی، مسعود بهرامی و یوسف مهدی زاده در قالب تیم توابع تهران با کسب یک مدال طلا و یک نقره قهرمان جام سفیر شدند. 

وی افزود: چند سالی بود که تهران در بخش بزرگسالان مقامی نداشت و این قهرمانی برای همه لذت بخش بود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار