دستيار كارگردان نمايش "پروانگي" تاكيد كرد

کمبود سالن در تئاتر همچنان مشکل ساز

علي نصر گفت: درخواست های زیادی برای اجرای نمایش در سالن و کمبود آن به عنوان مشکل سخت افزاری همچنان پابرجا است.

"علی نصر" مدیر تولید و دستیار کارگردان نمایش "پروانگی" در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: هر سال حدود هزار نفر از دانشجویان تئاتر به غیر از هنرجویان موسسه های آزاد تئاتر فارغ التحصیل می شوند و در چرخه تولید تئاتر قرار می گیرند و در واقع این کارگردانان و بازیگران در گرفتن سالن برای اجرای آثارشان با مشکل روبرو هستند.
 
وی افزود: متاسفانه تعداد زیادی از تحصیل کردگان تئاتر خارج از این چرخه قرار می گیرند به طوری که افراد شناخته شده نیز برای گرفتن سالن سه ماه در انتظار بوده اند.
 
این مدیر تولید و دستیار کارگردان بیان کرد: به ندرت حمایت آثار نمایشی پذیرفته می  شود به طوری که برای یک ژانر هزینه زیادی صرف می شود و این مسئله برای دست اندرکاران تئاتر سنگین است.
 
نصر عنوان کرد: در یکی از نمایش ها برای بهره بردن از حمایت،  با برگزاری قرعه کشی به سه نفر از مخاطبان این نمایش ترشی انبه داده شد.
 
این مدیر تولید و دستیار کارگردان خاطرنشان کرد: میزان تقاضا برای سالن، بسیار زیاد است به طوری که علاوه بر تهران از شهرستان ها نیز درخواست سالن داده اند تا جایی که این مسئله کار را برای اهالی تئاتر دشوار می سازد./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار