درخواست نماینده دائم ایران در سازمان ملل برای اقدام شورای امنیت علیه حمله تروریستی سراوان

"محمد خزاعی" نماینده دائم ایران در سازمان ملل با ارسال نامه‌ای به رئیس شورای امنیت خواهان عکس‌العمل فوری و متناسب این نهاد بین‌المللی درباره حملات تروریستی ناجوانمردانه سراوان شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، "محمد خزاعی" نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل متحد با ارسال نامه ای به رییس دوره ای شورای امنیت با یادآوری این مطلب که گروه تروریستی موسوم به جیش العدل مسئولیت این حمله را بعهده گرفته است، افزود: نشانه ها حاکی از آن است که اقدام تروریستی جمعه 3 آبان این گروه خشونت طلب با نفوذ به مرزهای شرقی ایران صورت گرفته است.
نماینده دائم کشورمان در این نامه به رئیس شورای امنیت و اعضای آن یادآور شده است که عکس العمل متناسب شورای امنیت به این اقدام تروریستی از یکسو پیامی قوی برای این گروه تروریستی و حامیان آنها خواهد داشت که دست زدن به چنین اعمال جنایتکارانه توسط هر گروه و در هر زمان و مکان تحمل نخواهد شد و از سوی دیگر موجب تسلی خاطر بازماندگان این اقدام وحشیانه خواهد شد.
خزایی در پایان نامه خود همچنین افزوده است : جمهوری اسلامی ایران مصمم است با اتخاذ تمامی اقدامات مقتضی این گروه تروریستی را به سزای عملش برساند و در این راستا از جامعه بین الملل و همسایگانش انتظار همکاری کامل تا تحقق این خواسته را دارد.
برچسب ها: بین الملل ، سازمان ، ملل ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار