براساس تازه ترین نظرسنجی ها ؛

اولاند منفورترین رئیس جمهور فرانسه طی دهه های اخیر

نتايج يک نظرسنجي نشان مي دهد فرانسوا اولاند رئيس جمهور فرانسه به نامحبوبترين رئيس جمهور اين کشور در چند دهه گذشته تبديل شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پايگاه اينترنتي آنتي وار ، موسسه بي وي اي طي يک نظرسنجي اعلام کرد محبوبيت فرانسوا اولاند به دنبال نارضايتي از افزايش نرخ ماليات ، بيکاري و اختلافات بر سر سياست هاي دولت در برخورد با مهاجران کاهش يافته و به کمتر از 30 درصد رسيده است. 
کاهش محبوبيت اولاند اندکي پس از انتخاب وي در ماه مه سال 2012 آغاز شد اما اين نظرسنجي نشان مي دهد که وي به نامحبوبترين رئيس جمهور فرانسه طي 32 سال گذشته تبديل شده است از اين رو اولاند و دولت وي براي جلب نظر فرانسوي ها در برهه اي که بيکاري در فرانسه افزايشي بي سابقه يافته و اختلافات بر سر نرخ ماليات تلاش ها براي احياي اقتصاد بيمار اين کشور را تحت الشعاع قرار داده است مسئوليتي دشوار پيش رو دارند. 
حدود 84 درصد شرکت کنندگان در اين نظرسنجي که طي روزهاي اخير انجام شده است سياست هاي دولت را ناکارامد مي دانند و 74 درصد معتقدند اين سياست ها عادلانه نيست. 
 بر اساس نظرسنجي موسسه هريس اينتراکتيو که روز پنجشنبه انجام شد از هر پنج فرانسوي چهار نفر معتقد بودند اولاند در انتخابات رياست جمهوري سال 2017 پيروز نخواهد شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار