شهرکرد/

برنامه ريزي لازمه دستيابي به توليد ملي مطلوب است

رييس خانه صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختياري گفت: برنامه ريزي لازمه دستيابي به توليد ملي مطلوب است.

محمدجواد رادمنش، در مراسم تجليل از صنعتگران استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: صادركنندگان موجب افتخار هستند چرا كه با صادرات مي توانند حضور سياسي و اقتصادي كشور را در دنيا مستحكم كنند.
وي، با تاكيد بر لزوم گسترش توليد در عرصه صادرات تصريح كرد: براي دستيابي به توليد مطلوب بايد سياست گذاري مناسبي در اين زمينه اتخاذ كرد كه در اين راستا نيز بايد سفارتخانه هاي كشور معرف توليد كشور باشند.
رادمنش گفت: براي توليد صادراتي نياز به تهيه آمار تحليلي است چرا كه بدون آمار و برنامه ريزي صحيح همچنين آناليز و ارزيابي لحظه اي نمي توان به توليد مطلوب ملي دست يافت.
رييس خانه صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختياري، سرمايه در گردش را مهم ترين ابزار توليدكننده برشمرد و افزود: دولت بايد واحدهاي فعال را در اولويت حمايت قرار داده تا نه تنها متوقف نشوند بلكه به توليد خود ادامه دهند؛ همچنين به واحدهاي نيمه فعال و روبه تعطيل توجه شود كه به چرخه توليد باز گردند.
محمد جواد رادمنش، با اشاره به اهميت حجم نقدينگي در عرصه توليد افزود: حجم نقدينگي بايد توسط سيتسم بانكي تنظيم شود همچنين براي صادرات درست و مطلوب بايد هزينه هاي توليد را نيز كاهش داد.
وي گفت: ‌توليد كننده بايد تلاش كند كه با توليد كالاي با كيفيت، صادرات كشور را قابل رقابت با كشور هاي دنيا كند.
رادمنش، كاهش پرداخت ماليات را در توسعه كارخانه ها تاثير گذار دانست و تصريح كرد: در استان هايي مانند چهارمحال و بختياري كه در حال رشد هستند كاهش پرداخت هاي مالياتي بسيار مهم است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.