ارائه جدیدترین روش ها برای درمان "سرطان ارثی" در خانم ها!

در حوزه درمان "سرطان سینه" روش های رایجی داریم که چه بیماری به چه درمانی پاسخ می دهد و از ارائه درمان های نا به جا پرهیز می شود.

به گزارش خبرنگار  بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر علوی دبیر علمی کنگره سرطان سینه جهاد دانشگاهی و جراح عمومی در این نشست گفت: سرطان سینه از اهمیت بالایی برخوردار است و همه پرسنل کشور باید نحوه برخورد صحیح با بیماران را بدانند.

وی افزود: بهترین کار برای انتقال یافته ها به پزشکان همین کنگره ها است ضمن اینکه امسال 240 مقاله ارسال شده که به صورت سخنرانی و پوستر اعلام شده است.

دکتر کیوان مجیدزاده متخصص ژنتیک در این نشست گفت: در کنگره ما در خصوص همه بخش ها در حوزه پیشگیری، تشخیص و درمان مقالات متعددی است و تازه های علمی در این حوزه به سمع و نظر خواهیم رساند.

وی عنوان کرد: در حوزه پیشگیری از سرطان سینه یکی از جنبه های قابل بحث سرطان های ارثی است و روش های پیشگیری از سرطان های ارثی در دنیا بسیار جا افتاده است.

وی تصریح کرد: در حوزه درمان نیز روش های بسیار رایجی داریم که چه بیماری به چه درمانی پاسخ می دهد و از ارائه درمان های نا به جا پرهیز می شود.

دکتر صفا نجفی فوق تخصص سرطان شناسی و خون شناسی گفت: یک صفت منحصر به فرد ما در خصوص کنگره این است که هم نظری بین دست اندرکاران سرطان است ضمن اینکه در این کنگره قصد داریم خلاء آموزشی که در کشورمان بود را حل کنیم./ع2

انتهاي پيام/

 

برچسب ها: روش ، درمان ، سرطان ، ارثی ، خانم ، صفت ، فوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار