رودهن/

مشکل کمبود ذخایر آب شرب در شرق تهران حاد است

فرماندار شهرستان پردیس گفت: هرچند که کل استان با توجه به کمبود ذخایر آب شرب دچار مشکل است اما این مشکل در شرق استان نسب به مناطق دیگر حاد تر است.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت مسکن مهر در شهرستان پردیس گفت:شرکت عمران پردیس در کنار وزارت راه و مسکن و شهرسازی باید در ارتباط با این بارگزاری جمعیتی در شهرستان پردیس از طریق واگذاری مسکن مهر به متقاضیان زیراساخت های آن را هم در این منطقه تعریف کنند .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به اینکه قرار نیست که برای تامین این زیرساخت های مورد نیاز در مسکن مهر از ذخایر شهرستان استفاده شود تصریح کرد :قرار نیست که برای تامین این زیرساخت های مورد نیاز در مسکن مهر از ذخایر شهرستان استفاده شود زیرا هم اکنون خود مدیریت شهری شهرستان در حوزه تامین آب آشامیدنی مشکل دارد .

فرماندار شهرستان پردیس ضمن تاکید بر مشکل کمبود ذخایر آب شرب در کشور مشکلات شرق استان تهران را در این زمینه حاد تر دانست و اضافه کرد :هرچند که کل استان با توجه به کمبود ذخایر آب شرب دچار مشکل است اما این مشکل در شرق استان نسب به مناطق دیگر حاد تر است .

بیگدلو در حاتمه اظهارداشت :وقتی بارگزاری جمعیت در شهرستان هایی مانند پردیس صورت می گیرد اگر در این رابطه فکری اساسی صورت نگیرد مشکلات در زمینه تامین آب آشامیدنی در این منطقه دو چندان خواهد شد ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.