علیزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دادگاه انقلاب با تقاضای استمهال "فاطمه هاشمی" موافقت کرد

وکیل خانواده هاشمی گفت: از آنجایی که بدون شکایت شاکی خصوصی درخواست کیفرخواست موکلم صادر شده بود، بنده تقاضای استمهال کردم و شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی با این تقاضا موافقت کرده است.

"محمود علیزاده" وکیل خانواده هاشمی در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضایی باشگاه خبرنگاران، درخصوص آخرین جزئیات پرونده‌ "فاطمه هاشمی" اظهارداشت: جرم نشر اکاذیب بدون شاکی خصوصی قابل پیگرد نیست و تاکنون نیز آقای لاریجانی در این باره شکایتی مطرح نکرده‌اند.

وی ادامه داد: از آنجایی که بدون شکایت شاکی خصوصی درخواست کیفرخواست شده بود، بنده تقاضای استمهال کردم و شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی با این تقاضای موکلم موافقت کرده است.

وکیل خانواده هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: از آنجایی که این پرونده شاکی خصوصی ندارد، بنده تقاضای استمهال کردم، تا موضوع از طریق مذاکره حل و فصل شود.

گفتنی است؛ "فاطمه هاشمی" فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اواخر مرداد ماه سال جاری به دلیل اظهاراتش درباره مباحث مطرح شده در جلسات رای اعتماد به وزیران پیشنهادی دولت یازدهم، به شعبه 12 دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.

پرونده وی پس از صدور کیفرخواست از سوی دادستانی تهران به شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی ارسال شد و دادگاه 18 آبان ماه را برای برگزاری جلسه دادگاه تعیین کرد که اکنون به گفته وکیل مدافع وی، این شعبه با تقاضای استمهال موافقت کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار