طالبی: به دلیل کم کاری فدارسیون خطیب، از لیست مدرسان فیلا حذف شدم

رئیس سابق کمیته داوران فدارسیون کشتی کشورمان گفت: متأسفانه به دلیل عدم پیگیری فدراسیون وقت تنها داوری که از لیست مدرسان فیلا حذف شد من بودم.

بهمن طالبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:پس از مسابقات جام جهانی تهران و رقابتهای قهرمانی اروپا فیلا نام تنها داوری را که از لیست مدرسان حذف کرد من بودم،وقتی از فدراسیون درخواست کردم که موضوع را پیگیری کند متأسفانه آقای خطیب جواب قانع کننده ای نداد و به راحتی حق من پایمال شد.البته در آن زمان کارها در فدراسیون آنقدر به هم پیچیده بود که فرصتی برای بررسی مسائل مهم وجود نداشت.

وی در پاسخ به این سوال که علت کنار گذاشتنش از رئیس کمیته داوران فدارسیون چه موضوعی بوده است گفت:این سوالی است که باید آقای خطیب پاسخ دهد،من به خاطر آنکه به دنبال گرفتن حق و حقوق معوق و جایگاه داوران در عرصه بین المللی بودم سرپرست وقت فدراسیون چندان این موضوع را دوست نداشت و سرانجام تصمیم گرفت از فرد دیگری استفاده کند.

داور درجه یک بین المللی کشورمان درباره وضعیت فعلی خودش گفت: پس از تغییر و تحولاتی که با نظر خطیب درکمیته داوران کشورمان بوجود آمد با درخواست فدارسیون کشتی آذربایجان برای سر و سامان دادن به وضعیت داوری آنها عازم این کشور شدم.از آنجا آذربایجانی ها سرمایه گذاری های سنگینی را در ورزش انجام داده اند برای داوری نیز ارزش زیادی قائل هستند به همین منظور در حال حاضر در این کشور هستم.

وی افزود: به عنوان نماینده فیلا در مسابقات کشتی نظامیان جهان که در خانه کشتی شماره دو تهران برگزار شد حضور داشتم که به لحاظ داوری در روز نخست با توجه به این که اکثر داوران جوان و کم تجربه قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند تا اندازه ای در تصمیم گیری ها دقت لازم را نداشتند، البته در کلینیکی آخرین مقررات را برای آنها تشریح کردم که خوشبختانه در روزهای بعدی قضاوت های بهتری را شاهد بودیم.

طالبی خاطرنشان کرد: انتخاب رسول خادم به عنوان سرپرست فدارسیون کشتی اتفاق بسیار خوبی برای ورزش ما بود چرا که با توجه به شناختی که من از توانمندی های او دارم مطمئن هستم علاوه بر موفقیت های بزرگی که در انتظار کشتی خواهد بود با رایزنی های مناسب با مسئولان فیلا  داوران ما نیز به جایگاه واقعی خود در جهان خواهند رسید.

انتهاي پيام/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار