از رابطه نامشروع تا حمل سلاح گرم؛

محسن شهرداري با دختر خالش دستگير شد+تصاوير

پسر شروري که با ايجاد خانه‌اي براي افراد خطرناک باعث نا امني در محل شده بود توسط پليس تهران شناسايي دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ سر کلانتري هشتم پليس پايتخت در راستاي افزايش ضريب امنيت مناطق تحت پوشش خود جلساتي متعدد با شورا و معتمدين منطقه در مساجد برگزار کرد و طي اين جلسات دريافت که يک خانه در محدوده خيابان رودکي منشاء ايجاد ناامني در منطقه است.

پليس در تحقيقات خود دريافت که داير کننده اين خانه فردي به نام "محسن. الف" 35 ساله معروف به محسن شهرداري است که داراي چندين مورد سابقه شرارت، عربده کشي، سرقت، حمل و نگهداري سلاح گرم و سرد، حمل مواد مخدر و ايجاد رابطه ناشروع مي‌باشد و اين خانه را نيز پاتوقي براي اسکان افراد معلوم الحال و خطرناک کرده است.

همچنين در ادامه تحقيقات اهالي مسجد به ماموران گفتند که اين فرد خطرناک طي يک درگيري که با قمه و غداره در چند روز گذشته داشته يکي از انگشتان خود را از دست داده است.

با تجميع اطلاعات به دست آمده سر کلانتري هشتم پايتخت وارد عمل شد و در يک عمليات برنامه ريزي توانست اين متهم را در مخفيگاهش به همراه يک دختر جوان به نام مهناز دستگير کند.

سر کلانتر هشتم پليس پايتخت درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: ماموران از متهم حدود 5 ميليون تومان وجه نقد، يک قبضه اسلحه و يک عدد فشنگ کلاش کشف و ضبط کردند.

سرهنگ رضا بستو در ادامه بيان داشت: در بازجويي اوليه متهم تمامي شرارت‌هاي خود را گردن گرفت و درباره دختر جوان بازداشت شده نيز گفت: مهناز دختر خاله‌ام است.

گفتني است متهم پس از تکميل پرونده بنا بر دستور قضايي به پايگاه هشتم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ انتقال داده شد.
 
 

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۳۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۲
باید قوانین در مورد اراذل واوباش عوض وسختگیرانه تر بشه طوری که تحت هیچ شرایطی بعد از دستگیری حتی با سند و با پول آزاد نشن تا داخل زندون آدم بشن. آخه چرا باید اینجور افراد بعد از دستگیری بعد از مدتی بدون اینکه دوران محکومیتشون تموم بشه دوباره آزاد میشن....؟
Germany
ابو طاها
۲۰:۵۵ ۱۷ آذر ۱۳۹۲
اگر احکام اسلامی پیاده شود کسی جرات چنین غلطهایی را نخواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
ایراندوست
۰۳:۳۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
مردم از قوه قضائیه بیشتر از اینها انتظار دارند ,چرا این آدمهای مردم آزار را زود آزاد میکنند و زحمات پلیس را کمرنگ میکنند؟ترا خدا حداقل چندسالی اینها را ازاد نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۲۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
باتشکرازپلیسان زحمت کش کشورم که توانستهاند بافداکاری خودامنیت رادرکشوربرقرارکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
حق اين ها اعدام است . بايد اين ها را حلق آويز كرد.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۲:۰۶ ۲۲ آبان ۱۳۹۲
افرین به همت نیروی انتظامی
آخرین اخبار