قتل هولناک عمه و دختر عمه/ پسر 19 ساله فاجعه آفرید

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: پسر 19 ساله‌ای که معتاد به شیشه است، در یک اقدام ناباورانه عمه و دختر عمه چهار ساله خود را به طرز فجیعی به قتل رساند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ سردار محمدرضا میرزایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره این خبر اظهار داشت: ساعت 14 بعد از ظهر شنبه، یازدهم آبان ماه خبر وقوع یک فقره درگیری و نزاع منجر به قتل در شهرستان آرادان به مرکز فوریت‎های پلیسی 110 اعلام شد.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس پس از دریافت خبر و با توجه به حساسیت موضوع، بی‎درنگ در محل حادثه حاضر و با صحنه‎ای دردناک جسد غرق به خون مادر 32 ساله که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود و دختر چهار ساله‎اش که با ضربات چاقو مجروح و سپس به طرز فجیعی حلق‏آویز شده بود روبرو شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: هماهنگی‎های لازم برای حضور مقام قضایی و پزشکی قانونی صورت گرفت و با تأیید مرگ قربانیان از سوی پزشک قانونی و دستور قضایی ویژه قتل، اجساد به سردخانه منتقل شدند.

میرزایی ادامه داد: از همان لحظه نخست، تلاش گسترده‎ای برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت دردناک که النگوهای مقتوله را نیز به سرقت برده بودند، آغاز شد و تیم‎های مجرب و ویژه‎ای از کارآگاهان پلیس آگاهی استان سمنان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان آرادان، پیگیری پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: در بررسی‎های اولیه، سرنخ‎هایی از تردد مشکوک یکی از وابستگان مقتوله (مادر) صبح روز وقوع جنایت به دست آمد و همین سرنخ کافی بود تا پرده از راز این جنایت هولناک برداشته شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در ادامه تحقیقات تکمیلی کارآگاهان پلیس مشخص شد، برادرزاده مقتوله، جوانی است 19 ساله بیکار دارای سوابق متعدد کیفری و البته معتاد به مواد مخدر صنعتی و خطرناک شیشه است.

میرزایی ادامه داد: تلاش برای دستگیری متهم آغاز شد و نامبرده که در منزل یکی از دوستانش معروف به جواد گدا در یکی از شهرهای اطراف شهرستان آرادان مخفی شده بود، در اقدامی هماهنگ و ضربتی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری بدون هیچ‎گونه مقاومتی به قتل عمه و دختر عمه‎اش اعتراف و صحنه جرم را در حضور مقامات قضایی و مسئولان انتظامی بازسازی کرد.

میرزایی افزود: قاتل مبلغ 500 هزار تومان برای خرید ماده مخدر شیشه از عمه‎اش مطالبه می‎کند که پس از امتناع مقتوله از پرداخت پول با وی درگیر شده و در این درگیری، معتاد شیشه‎ای با جنونی لحظه‎ای دست به این اقدام هولناک می‎زند.

به گفته میرزایی 12 عدد النگوی به سرقت رفته مقتوله نیز در وسایل همراه قاتل که در خانه جواد گدا به جای گذاشته بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه عملیات شناسایی و دستگیری قاتل فقط 19 ساعت به طول انجامید، زمان کوتاه به سرانجام رسیدن این پرونده را ناشی از اشراف اطلاعاتی کامل پلیس و قدرت بالای کشف جرایم جنایی خواند و از مأموران کشف‎کننده پرونده قدردانی کرد.

وی با اشاره به اعتیاد شدید قاتل به ماده مخدر صنعتی شیشه، خاطرنشان کرد: تلاش‎های همه جانبه پلیس در راه ریشه‎کنی بلای خانمان‎سوز اعتیاد بر هیچ فرد منصفی پوشیده نیست اما امر حیاتی برچیده بساط اعتیاد از جامعه عزمی عمومی و ملی را می‎طلبد.

متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار