اصفهان/

انتخاب سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان برای ورزش کشور سودمنداست

رییس هیات هندبال استان اصفهان گفت: ˈ انتخاب سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان را برای ورزش کشور سودمند دانست و افزود: سجادی یک مدیر ورزشی و غیرسیاسی است..

ˈبه گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، فرامرز می آبادی اظهار کرد: برای اولین بار یک فرد غیر سیاسی به عنوان وزیر ورزش و جوانان از سوی رییس جمهور معرفی شد و امیدوارم مجلس به وی رای اعتماد دهد.
وی با اشاره به اینکه نصرالله سجادی از تخصص و سوابق خوبی در ورزش کشور بهره مند است، افزود: انتظار می رود نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز به تخصص سجادی بیشتر توجه کنند و به انتخاب رییس جمهور رای اعتماد دهند.
رییس هیات هندبال استان اصفهان با اشاره به اینکه سجادی در چندین دوره سرپرستی کاروان های ورزشی ایران در بازیهای المپیک را برعهده داشته است، تاکید کرد: سجادی بر ورزش کشور اشرافیت کافی دارد و می تواند زمینه پیشرفت بیش از پیش ورزش ایران را فراهم کند.
وی افزود: سجادی افرون بر تخصص و توانایی اداره امور ورزش کشور ، از ارتباط بین المللی خوبی برخوردار است و می تواند ارتباط ورزش کشور با سایر کشورهای پیشرفته را فراهم نماید.
حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس جمهوری روز یکشنبه در نامه ای به «علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی، ˈ نصرالله سجادی ˈ را به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی کرد.
نصرالله سجادی وزیرپیشنهادی ورزش و جوانان، با حکم سرپرست قبلی این وزارتخانه یعنی صالحی امیری به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان منصوب شده بود.
وی تاکنون سرپرستی کاروان های جمهوری اسلامی ایران در ۶ دوره بازی های المپیک تابستانی (از المپیک ۱۹۸۸ سئول تا ۲۰۰۸ پکن) و ۹ دوره بازی های آسیایی را بر عهده داشته است.
سجادی که دانشیار دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران است، مسئولیتهایی از جمله قائم مقام سازمان تربیت بدنی (وزارت ورزش)، ریاست فدراسیون فوتبال، عضو شورای المپیک آسیا، معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، خزانه دار و دبیر کل کمیته ملی المپیک و را بر عهده داشته است/س.

برچسب ها: اصفهان ، وزیر ، ورزش ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.