"پسران اسکیپی" با دختر شیشه‌ای به دام افتادند

پسرانی که در چند دقیقه اقدام به سرقت خودور می‌کردند و در چند ثانیه از محل متواری شدند به پسران اسکیپی معروف شدند.

به گزارش یک باند 5 نفره که مدت‌ها امنیت خودرو‌های شهروندان جنوب تهران را سلب کرده بودند، تحت تعقیب ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

شهروندان جنوب تهران می‌گفتند : این افراد با شکستن شیشه خودرو‌های گوناگون را در چند دقیقه سرقت می‌کردند و سپس در چند ثانیه از محل سرقت متواری می‌شدند.

این افراد که متهم به بیش از ده مورد سرقت بودند در الویت کلانتری ‌های جنوب شهر تهران به ویژه کلانتری خزانه قرار گرفتند.

کلانتر منطقه خزانه با علم و تجربه توانست پس از چندین هفته فعالیت اطلاعاتی دو تن از افراد این باند را در محدوده یاخچی آباد ردیابی کند و نیرو‌هایش را برای دستگیری این افراداعزام کند.

پرسنل کلانتری پس از رسیدن به موقعیت مشاهده کردند  این افراد در حال سرقت یک دستگاه خودرو هستند، لذا سریعا وارد عمل شده و سارقان را که با رها کردن خودرو قصد فرار داشتند، دستگیر کرده و به کلانتری انتقال دادند.

این افراد که دو تن از اعضای باند اسکیپی بودند، در بازجویی‌های اولیه آدرس مخفیگاه همدستان خود را که یک خانه مجردی در محدوده خزانه بود، لو دادند.

ماموران عملیات نیز با هماهنگی مقام قضایی به سمت مخفیگاه متهمان به راه افتادند و با محاصره کامل خانه با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل شدند و با دستگیری 3 تن دیگر از اعضای باند و یک دختر 20 ساله شیشه‌ای و کشف مقادیر  زیادی لوازم مسروقه به مقر بازگشتند.

رئیس کلانتری 160 خزانه سرهنگ احمد صالحی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متهمان با اعتراف به بیش از ده مورد سرقت خودرو و بنا بر دستور قضایی به پلیس آگاهی تهران برزگ منتقل شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار