تبریز/

برگزاری دومین همایش زمین شناسی و زلزله در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر

دومین همایش زمین شناسی و زلزله با نگرش بر زمین لرزه های اهر و هریس و ورزقان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،دراین همایش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزاری کنفرانس ها و همایش های علمی و تخصصی را با مشارکت اساتید و دانشجویان گامی عملی در جهت ارتقاء سطح علمی و پژوهشی در جهت دستیابی به پژوهش و تحقیقات جدید در حوزه های مختلف برشمرد.

دکتر محمد خلیلی بااشاره به زلزله سال گذشته در منطقه ارسباران و شهرستان اهر، برگزاری همایش های علمی مختلف در زمینه زلزله را برای افزایش آگاهی های عمومی و دستیابی به اطلاعات جدید علمی دراین خصوص را مهم ارزیابی کرد و نقش دانشگاهیان و فرهیختگان را در تحقق این امر مهم ارزیابی کرد و از آمادگی این واحد در جهت برگزاری سمینارهای مختلف علمی خبر داد.

وی، افزود: با برنامه ریزی انجام شده تلاش داریم در طول سال همایش های مختلف را در ابعاد مختلف منطقه ای، ملی و بین المللی برگزار نمائیم که این امر نیازمند تلاش های مضاعف همکاران، اساتید و پژوهشگران می باشد.

این مقام مسئول از تلاش های انجام شده در حوزه معاونت پژوهشی در برگزاری این سمینارها قدردانی کرد و افزود: در سالجاری همایش ملی و تحت عنوان افق های نوین در آموزش و ادبیات زبان انگلیسی و همایش منطقه ای نماز برگزار می شود که امیدواریم بتوانیم گامهای عملی در راستای سیاستهای علمی پژوهشی دانشگاه در رسیدن به قله های پیشرفت و ترقی برداریم.

در ادامه این برنامه دبیر علمی این همایش از ارائه 8 مقاله به صورت سخنرانی و 7 مقاله به صورت پوستر خبر داد و افزود: این دومین همایش در راستای فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی در خصوص زلزله سال گذشته در منطقه ارسباران می باشد که امیدواریم گامهای عملی دراین زمینه برداریم.

دکتر مهران ادوای حضور و سخنرانی دکتر قدس نماینده انجمن ژئوفیزیک ایران، نیرومند و مزیدی رئیس و معاون سازمان زمین شناسی شمالغرب کشور و جمعی از اساتید برجسته و صاحبنظر دانشگاهی از نقاط قوت این همایش برشمرد.

این همایش در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار گردید و در پایان همایش مقالات برتر و سخنرانان اصلی این همایش هدایایی بر ه رسم یادبود اهدا شد. /س

برچسب ها: همایش ، زمین ، شناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.