سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ریاست موقت باهنر در جلسات جبهه پیروان/ تعیین جانشین اصلی بعد از تعطیلات عاشورای حسینی

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه اداره جلسات آینده جبهه برعهده نایب‌رئیس خواهد بود، گفت: جلسه‌ پیرامون جایگزینی عسگراولادی به هفته بعد از عاشورای حسینی موکول شده است.

"سیدکمال سجادی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جایگزینی برای دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در پی درگذشت "مرحوم عسگر اولادی" رئیس پیشین این جبهه، اظهار داشت: با توجه به اینکه هنوز پیکر وی به خاک سپرده نشده هنوز بحث جانشینی، صورت نگرفته است.
 
وی با بیان اینکه در دوران بستری‌بودن مرحوم عسگراولادی در بیمارستان، "محمدرضا باهنر" نایب‌رئیس اول جبهه پیروان خط امام و رهبری مسئولیت تشکیل جلسات را داشت، تاکید کرد: هنوز بحث این جانشینی مطرح نشده است، همچنین دبیران کل جبهه پیروان که احزابی 17 گانه را شامل می‌شوند، در این باره تصمیم خواهند گرفت، بنابراین اداره جلسات آینده نیز برعهده نایب‌رئیس جبهه خواهد بود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به جلسات آینده این جبهه درباره جایگزینی برای دبیرکل، خاطرنشان کرد: به دلیل قرارگیری تاسوعای حسینی در روز پنج‌شنبه، جلسه جبهه پیرامون جایگزینی به هفته بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی موکول می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار