کلانتری عبدالعظیم غیر ممکن را ممکن کرد؛

افراد پلید از بهشت‌شان بیرون شدند/مردم از باغ انار نمی‌ترسند

افراد پلیدی که باغ انار را به بهشت خود برای اعمال مجرمانه تبدیل کرده بودند ، توسط کلانتری 172 عبدالعظیم و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ در منطقه شهرک علایین شهرری و در پایان جاده گاز زمینی وجود دارد که یک روزی باغ بوده و امروز همه آن مکان را به نام "باغ اناری" می‌شناسند.

این باغ در زمان گذشته به دلیل اینکه از منازل مسکونی دور تر بود محلی شده بود برای تجمع و شب نشینی اراذل و افراد تبهکار جنوب شهر تهران که در آن اعمال مجرمانه خود را انجام می‌دادند و نقشه‌های شوم می‌کشیدند و یا حتی مواد مخدر خرید و فروش می‌کردند.

در چند وقت گذشته با ساخت و ساز و افزایش جمعیت آن منطقه این باغ خطری جدی برای اهالی شهرک علایین به شمار می‌آمد چراکه انگار سارقان ، اراذل و افراد تبهکار  قصد ترک این باغ را نداشتند و گاهی نیز بنا بر گزارش محلی این متهمان باعث سرقت و یا حتی اخاذی و زورگیری در محل می‌شدند.

خلاصه این منطقه که به بهشت تبهکاران تبدیل شده بود چند شب گذشته در عملیاتی ترین اقدام کلانتری 172 عبدالعظیم و با رشادت پرسنل آن افراد تبهکار این باغ طی یک درگیری با پلیس بازداشت شده و از مکان خود رانده شدند.

همچنین پس از این درگیری و دستگیری نیز گشت‌های هدفمند پلیس در این منطقه باعث رضایت شهروندان آن محدوده شده و پلیس نیز دیگر اجازه‌ هیچ گونه تجمع ساده‌ای را هم به پسران شرور جنوب شهر تهران در باغ اناری نمی‌دهد.

در پایان باید گفت که اهالی این منطقه به ویژه دختران و پسران از این باغ نمی‌ترسند و به راحتی و بدون دلهره شب‌ها از کنار آن می‌گذرند و به مسیر خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار