ادبيات در هفته‌ای که گذشت؛

حضور 246 شركت كننده فعال حوزه چاپ در نمايشگاه چاپ و بسته‌بندي/ چاپ كتاب مقتل امام حسين (ع)

دبير اجراي نمايشگاه چاپ و بسته‌بندي در هفته گذشته از حضور 246 شركت كننده در نمايشگاه چاپ و بسته‌بندي خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛  احمد ابوالحسني، دبير اجرايي نمايشگاه چاپ و بسته‌بندي از حضور و ثبت نام 246 شركت كننده فعال در حوزه چاپ و بسته‌بندي در نمايشگاه اختصاص يافته به اين حوزه خبر داد.


همچنين ابوالحسني آغاز به كار نمايشگاه چاپ و بسته‌بندي را بیست و هشتم آذر و پايان آن را يكم دي ماه اعلام كرد در هفته گذشته همچنين فضاي مورد استفاده نمايشگاه چاپ و بسته‌بندي 9 هزار متر مربع عنوان شده است.

معاون فرهنگي وزير ارشاد در مراسم رونمايي از 15 جلد از كتاب هاي آن روزها پرهيز از ادبيات ايدئولوژيك و آمرانه و بايد و نبايدها را رمز موفقيت آثار حوزه انقلاب اسلامي عنوان كرد.

از ديگر اتفاقات هفته گذشته مي‌توان به چاپ كتاب مقتل امام حسين(ع) تاليف علامه سيدمرتضي عسگري اشاره كرد كتاب مقتل امام حسين(ع) توسط موسسه ايمان ماندگار چاپ شد مقدمه كتاب مقتل امام حسين(ع) را حجت الاسلام والمسلمين علي جاودان نوشته است.

كتاب مقتل امام حسين (ع) به نقل و بررسي حوادث منجر به شب عاشورا و وقايع تاريخي از لحظه مرگ معاويه و جانشيني يزيدبن معاويه تا واقعه عاشورا پرداخته است.


همچنين در هفته گذشته "جليل غفاري"، رئيس اتحاديه صحافان كاهش 300 تا 400 توماني قيمت كاغذ را در اين هفته نسبت به هفته قبل خبر داد.


نخستين محفل شعر و ترانه با عنوان قول و غزل در روز شنبه یازدهم آبان ماه ساعت 16 در تماشاخانه مهر حوزه هنري برگزار شد. 

از رويدادهاي هفته گذشته مي‌توان به برگزاري نخستين جايزه ادبي سلمان هراتي در تنكابن اشاره كرد و برگزيدگان جايزه ادبي سلمان هراتي در تنكابن معرفي شدند و جوايزي به آنان اهدا شد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار