عجیب‌ترین روش برای درآمدزایی! +عکس

هر انسانی برای آنکه بتواند زندگی خود را ادامه دهد نیاز به آن دارد تا درآمد داشته باشد و پولی برای ادامه زندگی خود کسب کند. راه های بسیاری از درس خواندن تا انجام کارهای ساده برای کسب درآمد وجود دارد که هر انسانی به آن ها مشغول است.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، در حالی که بسیاری از انسان ها به کاری مشغول هستند و زندگی خود را از این راه ادامه می دهند عده ای نیز هستند که به شغل های کاذب یا حتی عجیب مشغول هستند. کارهایی که شاید انجام آن ها به ذهن هیچکس خطور نکند.

مردی آمریکایی که خود را تنها "گری" صدا می کند راهی بسیار جالب برای کسب درآمد پیدا کرده است که شاید قانونی باشد اما بسیار عجیب و باورنکردنی است. این مرد کاری کرده است که پول های رفته از دستش را باره دیگر به دست آورد.



این مرد 60ساله که از اهالی ایالت فونیکس است برای بدست آوردن دوباره سرمایه خود روی پول هایش مطلبی نوشته و در آن یاد آورد می شود که فردی بدبخت است از این رو آدرس خود را می گذارد تا این اسکناس بار دیگر به خودش برگردد.

این مرد به طور باورنکردنی روزانه دو دلار از پول های خرج کرده اش را باز پس می گیرد که می توان آن را ماهانه 60 دلار برآورد کرد. این در حالی است که عده ای مبلغی را نیز اضافه می کنند و سپس برای او ارسال می کنند از این رو برخی ماه ها تا 100 دلار به همین روش کسب می کند.

این کار "گری" شاید بسیار عجیب باشد اما با قانون مخالف نیست زیرا او به پول ها آسیب جدی وارد نمی کند و تنها با خودکار قرمز روی همه آن ها مطلبی می نویسد. او گاهی شکه هم می شود زیرا برخی مواقع پول های او سر از کشورهای اروپایی در می آورند و مردمی از اروپا پول او را پس می فرستند.

برچسب ها: عجیب ، خواندنی ، باشگاه ، درآمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
بزنیم تو این کار خیلی خوبه والا
امیدوارم تو ایران جواب بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
صبا بره گدایی کنه خوبه ؟؟
:|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
صبا چی میگی
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۰۹:۱۳ ۱۵ دی ۱۳۹۲
گدایی که شاخ و دم نداره - چون اصلش اون شرفیه که زیر پا میزاری اون شرف همون شخصیتته که زیر پا گذاشتی-آدم باید جلو خالقش طلب رزق کنه با تلاش و پشتکار در هر کاری موفقه - طرف گردنش تبر نمی زنه دستش جلو این و اون درازه - عجبا
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۱۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۲
به این نمیگن گدایی بهش میگن با هوشی
اگه شما هم میتونی انجام بده
Germany
محسن
۱۶:۵۰ ۱۹ آبان ۱۳۹۲
گداي مدرن
United States of America
Ghader
۱۹:۴۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۲
تشکر میکنم‎ ‎
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۲
گدایی به روش جدید