کاخ سفید: وقت انتقاد اسرائیل از توافق با ایران گذشته است

کاخ سفید در بیانیه ای نسبت به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص پرونده هسته ای ایران واکنش نشان داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای نیوز: سخنگوی کاخ سفید لحظاتی پیش در واکنش به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیوینستی مبنی بر اینکه هیچ گونه توافقی بین غرب و ایران بر سر موضوع هسته ای را نخواهد پذیرفت در سخنانی تاکید کرد:وقت انتقاد اسرائیل از توافق با ایران گذشته است.

"جاش ارنست" یکی از معاونان سخنگوی کاخ سفید در یک نشست خبری که در هواپیمای ریاست جمهوری آمریکا انجام داد،اظهار داشت:تاکنون در مذاکرات ژنو توافقی صورت نگرفته است،اما با این وجود زمان هرگونه انتقاد از توافق ایران و غرب گذشته است.

به گفته او جان کری به ژنو سفر کرده تا برای کاستن از اختلاف‌ها بین ایران و گروه پنج بعلاوه یک تلاش کند.

سخنگوی کاخ سفید واشنگتن در عین حال تاکید کرد که آمریکا و اسرائیل در مورد جلوگیری از دست یابی ایران به سلاح هسته‌ای کاملا اتفاق نظر دارند.

همزمان با آغاز دور دوم مذاکرات هسته‌ای در ژنو، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل هرگونه معامله احتمالی با ایران را رد کرد و گفت پذیرش پیشنهادهای ایران دادن فرصت به جمهور ی اسلامی برای ساخت سلاح هسته‌ای است.

نتانیاهو در آخرین دیدارش با جان کری بار دیگر از سیاستهای آمریکا درقبال پرونده هسته‌ای ایران انتقاد کرد و گفت آمریکا، معامله قرن را به ایران پیشنهاد می‌کند و اسرائیل کاملا با آن مخالف است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کاخ ، سفید ، ایران ، هسته ای ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار