ایرانیان: جدایی مکانی هنوز قطعی نشده است

سرپرست تیم نفت تهران گفت: وضعیت سوشا مکانی در حال بررسی است و اولادی به خواست خودش از این تیم جدا شد.

رحیم ایرانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مهرداد اولادی بازیکن سابق تیم نفت تهران گفت: مهرداد اولادی به خواست خودش از تیم جدا شود، او پیشنهادش را با ما در میان گذاشت و ما هم با خواسته ی وی مخالفتی نکردیم و به اولادی رضایتنامه دادیم تا از تیم جدا شود.

وی همچنین در خصوص سوشا مکانی و محمد رضا خانزاده گفت: وضعیت مکانی در حال بررسی است و هنوز جدایی سوشا از تیم قطعی نشده است.

 مکانی هم خود تمایل به جدایی از تیم دارد و ما باید به نظر وی احترام بگذاریم اما هنوز وضعیت وی مشخص نشده است و قطعیت ندارد.

 وضعیت خانزاده هم هنوز مشخص نشده است صحبت هایی با تیم فولاد داشته است اما هنوز وضعیت وی برای انتقال به این تیم قطعی  نشده است.

ایرانیان در ادامه در خصوص شرایط نفت تهران در نیم فصل گذشته ی لیگ برتر گفت: نیم فصل که گذشت برای تیم ما فراز و نشیب های   بسیاری داشت اما ما تمام سعی مان را کردیم تا عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشیم و به خوبی در دیدارها حضور پیدا کنیم.

 خوشبختانه حضور بازیکن های جوان و مستعد در تیم ما باعث شد تا تیم نفت تهران در دیدارهای لیگ به خوبی ظاهر شود و عملکرد خوبی داشته باشند به یاری خدا در نیم فصل آینده بهتر ظاهر خواهیم شد و به رده های بالاتری در جدول لیگ صعود خواهیم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: گل محمدی برای نیم فصل بعدی چند بازیکن را در نظرگرفته است تا از آنها برای تیم دعوت شود اما هنوز تکلیفشان مشخص نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: نفت ، وضعیت ، سوشا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار