شهرکرد/

نزول بیشتر بلاها در جامعه به خاطر ترک امر به معروف و نهی از منکر است

استاد حوزه علمیه قم در جمع کارکنان سپاه ناحیه لردگان و کارکنان ادارات این شهر به مناسبت سوگواری دهه محرم گفت: نزول بیشتر بلاها در جامعه به خاطر ترک امربه معروف و نهی از منکر است.

همزمان با فرا رسیدن ماه خون و قیام، مراسم عزاداری ویژه کارکنان سپاه ناحیه لردگان و کارکنان ادارات این شهر در گلزار شهدای لردگان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین زرسنج، در این مراسم با تسلیت ایام حزن و اندوه اهل بیت پیامبر گرامی اسلام و شهادت سبط نبی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و 72 تن از یاران با وفایش از فضایل این ماه است که سرمشق جهانیان در صدق و وفا هستند.
وی ادامه داد: حرکت امام حسین (ع) در روز عاشورا به فرموده ایشان احیای دین جدش رسول الله (ص) بود که امر به معروف و نهی از منکر نام داشت.
حجت الاسلام زرسنج، با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) افزود: مهمترین عامل دینی در ایمان مسلمانان عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر است و پیغمبر، کسانی را که امر به معروف و نهی از منکر نمی کردند نشانه ضعف در ایمانشان می دانست.
وی، با استناد به روایات و قرآن کریم اظهار داشت: بیشتر بلا هایی که بر جامعه نازل می شود بخاطر ترک فریضه امر به معروف و نهی از منکر است./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.