انتشار کتاب "نیایش درختان" به 2 زبان

گزیده‌ای از کتاب نهج‌البلاغه با عنوان "نیایش درختان" توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دو زبان فارسی و انگلیسی چاپ و راهی بازار کتاب شد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از  اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب به کوشش "مصطفی رحماندوست" و "افسانه شعبان‌نژاد" دو شاعر صاحب نام کودک و نوجوان و با ترجمه انگلیسی "فریده مهدوی" دامغانی منتشر شده است.

مجموعه سخن دوست دریچه‌ای است به دنیای ایمان، خرد و دانایی، در این مجموعه تلاش شده تا با مرور کلام معصومان علیهم‌السلام چراغی برای راه رسیدن به خوشبختی و رستگاری روشن شود.

"نیایش درختان" گزیده‌ای از سخنان مولای متقیان علی (علیه‌السلام) از کتاب ارزشمند نهج‌البلاغه است که به منظور خوانش آسان‌تر و فهم بهتر و بیشتر نوجوانان توسط مصطفی رحماندوست از عربی به فارسی برگردانده شده است.

در ابتدای این کتاب آمده: گاه، وقتی پدر یا مادر، درباره‌ی موضوعی با شما سخن می‌گویند؛جمله‌ای زیبا از مولا علی(علیه‌السلام) را بیان می‌کنند؛ تا حرف‌شان را بهتر درک کنند. شما سعی می‌کنید آن را یاد بگیرید و برای فهماندن سخن‌تان به شنونده‌های دیگر استفاده کنید. یا آن را برای خودتان زمزمه کنید و از آن بهره ببرید. بعد با خودتان می‌گویید کاش سخنان بیش‌تری از ایشان می‌دانستم و می‌توانستم با آنچه امام علی(علیه‌السلام) درباره‌ی آن می‌اندیشیده بیشتر آشنا شوم.

این کتاب برای گروه سنی«د» (دوره راهنمایی)با شمارگان 2 هزار نسخه در قطع خشتی و با قیمت 2هزار و 700 تومان چاپ و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

دسترسي به اين خبر به همراه تصوير و خبرهاي ديگر در پايگاه اطلاع‌رساني كانون با نشاني www.kanoonnews.ir  امكان‎پذير است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.