زورگیری زوج شیشه ای از افاغنه ساکن در تهران

زوج شیشه ای که در پوشش مامور پلیس، مسافران را سر کیسه می کردند در جریان تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ 10 آبان امسال فردی با مراجعه به گشت کلانتری 118 ستارخان به مأموران اعلام کرد که سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکی رنگ و تحت عنوان مأمور ، اقدام به سرقت وجوه نقد همراه وی کرده اند .
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت تحت پوشش مأمور" و به دستور شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
 
شاکی پرونده در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : ساعتچهار بعدازظهر 14 مهر به عنوان مسافر و برای رفتن به ایستگاه مترو دانشگاه شریف ، سوار یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکی رنگ شدم که یک زن جوان نیز در صندلی شاگرد نشسته و من در لحظه اول تصور کردم که این زن نیز همانند من مسافر است . پس از سوار شدن به ماشین و در محدوده خیابان تیموری ، ناگهان صدای بی سیم از داخل ماشین شنیده شد و همزمان راننده ماشین با معرفی خود به عنوان مأمور شروع به پرسیدن سؤال از من کرد و به بهانه اینکه به من مشکوک شده اقدام به بازرسی محتویات جیب های من کرد . پس از خارج کردن وجوه نقد و گرفتن گوشی تلفن همراهم ، راننده ماشین را در خیابانی خلوت متوقف و به بهانه بازرسی دقیق تر مرا پیاده کرد و به محض پیاده شدن من ، به سرعت از محل دور شد.
 
دستگیری زن و شوهر مأمورنما
 
با شناسایی تعداد دیگری از مالباختگان به ویژه تعدادی از مالباختگان تبعه کشور افغانستان، کارآگاهان اداره پنجم با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی خودرو پژو 405 مشکی متهمان شدند و با شناسایی آخرین مالک خودرو به نام "علیرضا . و" 37 ساله از سوی مالبختگان ، مخفیگاه وی و همسرش سمیه - 31 ساله در منطقه یافت آباد، خیابان مدائن شناسایی شد .
 
سرانجام علیرضا و همسرش ساعت 10 صبح 20 آبان در مخفیگاهشان و در زمان مصرف موادمخدر شیشه ، دستگیر و در بازرسی از آنجا یک عدد بی سیم همراه مقادیری موادمخدر از نوع شیشه و همچنین ارز خارجی متعلق به کشور افغانستان کشف شد .
 
علیرضا که چاره ای جز اعتراف نداشت، به سرقتهای تحت پوشش  به ویژه از افاغنه اعتراف و در اظهارات اولیه به کارآگاهان گفت: تعدادی از سرقتها را به همراه همسرم انجام می دادم و در برخی از سرقت ها نیز تنها بودم.
 
علیرضا در ادامه به کارآگاهان گفت : مدت 6 سال است که به همراه همسرم مصرف مواد مخدر دارم و در حال حاضر نیز شیشه مصرف می کنم.
 
سرهنگ علی غیاثوند معاون مبارزه با سرقتهای خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: از تمام مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته اند دعوت می شود تا برای شناسایی متهمان و پیگیری شکایات خود به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار