سبحانی‌نیا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:‌

اطلاعی از حضور دکتر روحانی در جلسه رای اعتماد ندارم / فضای مثبت مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی ورزش

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: فضای مجلس برای رای اعتماد به "محمود گودرزی" وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان مثبت است، اما باید دید که چه نظرات و انتقاداتی مطرح خواهد شد و گودرزی چه دفاعی خواهد کرد.

"حسین سبحانی‌نیا"، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به احتمال حضور دکتر روحانی در جلسه اعتماد به "محمود گودرزی" وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اظهار داشت: از حضور "دکتر روحانی" در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بی‌اطلاع  هستم.

وی افزود: براساس آیین‌نامه مجلس شورای اسلامی، رئیس‌جمهور به مدت یک ساعت فرصت دارد با حضور در صحن علنی مجلس، از وزیر پیشنهادی خود و برنامه‌هایش دفاع کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: همچنین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان پس از ارائه نطق از سوی مخالفان و موافقان، می‌تواند بنا به روند قانونی به مدت نیم ساعت خود را معرفی کرده و برنامه‌هایش را ارائه کند.
 
عضو هیئت رئیسه خانه ملت ادامه داد: فضای مجلس برای رای اعتماد به این وزیر پیشنهادی مثبت است، اما باید دید که چه نظرات و انتقاداتی مطرح خواهد شد و گودرزی چه دفاعی خواهد کرد.
 
گفتنی است، فردا (یکشنبه، 26 آبان ماه)‌ جلسه رای اعتماد مجلس به " محمود گودرزی" چهارمین وزیر پیشنهادی دولت یازدهم است که پس از عدم رای اعتماد بهارستان به "سلطانی‌فر" و "صالحی‌امیری"، "نصرالله سجادی"، از سوی دکتر روحانی به مجلس معرفی شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار