گروسی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان؛

گودرزی در برنامه‌هایش، دیدگاه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری را گنجانده است

عضو کمیسیون صنایع در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: اگر برنامه‌ها و کارنامه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را مطالعه کنید می‌بینید که در برنامه‌هایی که او ارائه کرده خوشبختانه دیدگاه‌های حضرت امام(ره)، رهنمودهای مقام معظم رهبری و دیدگاه‌های رئیس‌جمهور در خصوص ورزش و جوانان گنجانده شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حسین گرووسی نماینده مردم شهریار، ملارد و شهر قدس در جلسه علنی امروز یکشنبه در موافقت با محمود گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: در هر کشوری که به مسئله جوان و جوانان درست رسیدگی شود آن کشور به پیشرفت و موفقیت‌های بزرگ ادامه خواهد داد و موفقیت‌های بزرگی کسب خواهد کرد.  
 
وی افزود: محور توسعه در هر کشوری نیروی انسانی است، هزینه در ورزش یک سرمایه گذاری است، طبق تحقیقات علمی در کشورهای پیشرفته انجام شده به ازای هر 1.2 دهم دلار که در ورزش هزینه شده بالغ بر 4.5 دلار از هزینه‌های دارو، درمان و سایر هزینه‌ها کاسته شده است همچنین هزینه در ورزش باعث بهره وری در ادارات و موسسات است، امروز کشورهایی که به ورزش توجه علمی دارند به تمام این نکات رسیده‌اند.  
 
عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: اگر برنامه‌ها و کارنامه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را مطالعه کنید می‌بینید که در برنامه‌هایی که او ارائه کرده خوشبختانه دیدگاه‌های حضرت امام(ره)، رهنمودهای مقام معظم رهبری و دیدگاه‌های رئیس‌جمهور در خصوص ورزش و جوانان گنجانده شده است.  
 
نماینده شهریار و ملارد اظهار داشت: در گذشته گودرزی حرکت‌هایی که داشته در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران، انصافا تالیف مقالات دانشجویان و مدیرانی که امروز در عرصه ورزش هستند از کارهای مهم وی بوده است.  
 
وی افزود: گودرزی یکی از افرادی است که استاد تمام در دانشگاه تهران است علاوه بر بحث علمی که وی مقالات متعددی را دارند، در بعد عملی نیز وی مربی درجه یک ملی در رشته کشتی و درجه دو ملی در والیبال و مربی رسمی فدراسیون است.  
 
گرووسی تصریح کرد: در جلساتی که نمایندگان داشتند در خصوص انتصاباتی که برخی انتقاد داشتند انصافا در گذشته نیز انتصاباتی که گودرزی داشته است هم در بعد اعتقادی از افرادی استفاده کرده است که از لحاظ علمی و ورزشی بالا و دارای چهره‌های انقلابی هستند.
 
وی افزود: ما سال آینده بازی‌های آسیایی در کره جنوبی داریم بنابراین خواهش می‌کنم همان طور که نمایندگان به وزیر اقتصاد بالاترین رای را در طول تاریخ کشور داده‌اند،‌ ورزش نیز اگر بخواهد از فساد دور و ریشه کن شود به گودرزی رای قاطع دهند.  
 
عثمانی در پایان خاطر نشان کرد: از لحاظ فیزیک بدنی نیز اگر به این وزیر پیشنهادی نگاه کنیم وی یک کیلو چربی اضافه هم ندارد اگر هم 200 گرم است در این یک هفته با دوندگی که داشتند برطرف شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار