ادامه اجرای نمایش "بی سرزمین‌تر از باد"

نمایش "بی سرزمین‌تر از باد" به کارگردانی حسن باستانی اجرای دوباره خود را در تماشاخانه ایرانشهر از سر گرفته و اجرای آن تا جمعه 8 آذر ادامه دارد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نمایش "بی سرزمین‌تر از باد"، این نمایش به کارگردانی "حسن باستانی" اجرای دوباره خود را از سر گرفت و اجرای آن تا جمعه 8 آذر ادامه دارد.

بنابر این گزارش؛ نمایش "بی سرزمین‌تر از باد" با بازی محمد ساربان، ناصر عاشوري، حسين بختياري،‌ فاطمه سرلك،، محسن علي‌محمدي، مهدي رحيمي، حسن دوشا، ساعت 20:30 به مدت 75 دقیقه،‌ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر برای علاقمندان تئاتر اجرا می‌شود.

نمایش "بی سرزمین‌تر از باد" داستانی در واخر دوره ساساني است. اعراب به ايران حمله كرده اند. يزدگرد سوم شرايط اعراب را نمي‌پذيرد و جنگ مغلوبه شده، ايرانيان شكست مي‌خورند. سلسله
ساسانيان سقوط مي‌كند و دختر يزدگرد و گيو سردارايراني به اسارت اعراب درمي‌آيند.
از دیگر عوامل این نمایش می توان به سامان پورسليماني، دستيار كارگردان و برنامه ريز، هليا كريمي، مدير صحنه و فرنوش فرجندي، طراح لباس اشاره کرد.
 
علاقمندان برای رزرو بلیط این نمایش می توانند با شماره تلفن‌های 09372688994 و 09399755627 یا  شماره های سالن استاد سمندريان27- 8814125  و16- 8881415 تماس حاصل کرده و یا به آدرس اینترنتی http://www.tamashakhaneh.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار