قم/خبری که دهان به دهان در سالن حیدریان قم چرخید؛

شمس سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم می‌شود

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال و ارم کیش قم به‌زودی به عنوان سرمربی در راس کادر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، کارنامه دور از انتظار تیم فوتسال ماهان تندیس قم در 10 هفته سپری شده از بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خبر تغییرات در کادر فنی این تیم در ادامه بازی‌های لیگ برتر را تقویت کرد.

در حالی که دهمین هفته بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با ثبت پنجمین باخت این فصل و چهارمین شکست خانگی تیم فوتسال ماهان تندیس قم همراه بود، بسیاری از تماشاگران قمی حاضر در سالن 2 هزار نفری شهید حیدریان قم خواستار تغییر در کادر فنی این تیم شدند.

ماهان تندیس قم در لیگ پانزدهم با سرمربیگری رضا کردی

این در حالی است که تیم فوتسال ماهان تندیس قم فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را با سرمربیگری رضا کردی آغاز کرد ولی کردی خیلی زود از جمع ماهانی‌ها جدا شد و راه کشور قطر را در پیش گرفت تا سرمربی تیم نادی العربی این کشور شود.

با خروج رضا کردی از کادر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم، مدیران این باشگاه سید وحید غیاثی بازیکن سابق تیم‌های ارم کیش، قم، کیش ایر، صبای قم و دبیری تبریز را به عنوان سرمربی جانشین رضا کردی کردند تا بدین ترتیب غیاثی به عنوان سرمربی در لیگ برتر روی نیمکت یک تیم معتبر بنشیند.

هنوز 10 هفته از بازی‌های پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سپری نشده گویا باید خیلی زود در کادر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم تغییراتی ایجاد شود، تغییری که البته گویا می‌تواند در دراز مدت به نفع ماهان تندیس و جمع شدن حاشیه‌ها از اطراف این تیم باشد.

شمس سرمربی و غیاثی مربی ماهان تندیس در ادامه لیگ پانزدهم

سید وحید غیاثی از جمله فوتسالیست‌های با سابقه قمی است که سال‌ها در این رشته برای دفاع از نام و اعتبار قم زحمت کشیده و موفقیت‌های زیادی را نیز به دست آورده و تیم ماهان تندیس قم را در رقابت‌های جام ولایت که در ماه مبارک رمضان امسال برگزار شد، به مقام قهرمانی رساند و همچنان در کنار حسین شمس به عنوان مربی در تیم ماهان تندیس به کار خود ادامه می‌دهد.

این در حالی است که تیم فوتسال ماهان تندیس قم بعد از جدایی رضا کردی از این تیم، حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان و تیم ارم کیش قم را که یکی از مربیان مطرح فوتسال کشور محسوب می‌شود به عنوان مدیر فنی خود معرفی کرد.

ماهان تندیس قم در بین تیم‌های نیمه دوم لیگ برتر فوتسال

حالا با اتفاقات رخ داده در بازی‌های اخیر لیگ برتر که به نتیجه نگرفتن تیم فوتسال ماهان تندیس در مقابل رقبای لیگ برتری به خصوص در بازی‌های خانگی انجامید، به نظر می‌رسد تغییرات در کادر فنی این تیم قطعی است و شمس به‌زودی به عنوان سرمربی روی نیمکت ماهان تندیس قم خواهد نشست.

در حالی که تیم فوتسال ماهان تندیس قم هم‌اکنون با کسب 13 امتیاز در نیمه دوم رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار گرفته است، موضوع حضور حسین شمس به عنوان سرمربی بر روی نیمکت تیم فوتسال ماهان تندیس قم خبری بود که بعد از پایان دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و فرش آراء مشهد دهان به دهان در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان چرخید و حالا باید منتظر نظر نهایی مسئولان باشگاه ماهان تندیس قم بود که در این خصوص چه تصمیمی می‌گیرند./س

برچسب ها: قم ، شمس ، سر ، مربی ، فوتسال ، ماهان ، تندیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.