الکامپ با شعار زندگی هوشمند مهمان نمایشگاه بین‌المللی می شود

الکامپ 19 با شعار زندگی هوشمند 14 تا 17 آذرماه امسال مهمان نمایشگاه بین‌المللی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عطایی دبیر شورای سیاست گذاری نمایشگاه الکامپ در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه بین المللی الکامپ بزرگترین رویداد تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات است که امسال با شعار زندگی هوشمند به نمایشگاه بین‌المللی می‌آید.

وی ادامه داد : اهداف الکامپ 19 ابزاری برای رسیدن به حوزه ارتباطات و ایجاد سهولت زندگی مردم با محوریت خدمات رسانی الکترونیکی است.

وی ادامه داد: ثبت نام به صورت آنلاین و شفاف صورت گرفته و مشکلات سال گذشته وجود ندارد و کل متراژ نمایشگاه بین‌المللی تهران به الکامپ اختصاص یافته است.

عطایی اظهار داشت: تبلیغات محیطی در سطح شهر باید مانند کشورهای توسعه یافته به سطح شهر رسانه‌ها ، شهرداری‌ها انجام شود تا به اطلاع تمامی مردم رسانده شود.

وی در خصوص متراژ نمایشگاه در مقایسه با سال گذشته گفت: در سال گذشته 13 هزار مترمربع و 389 شرکت حضور داشته و امسال بیشتر از 24 هزار مترمربع و 593 شرکت حضور دارند.

همچنین امسال دولت الکترونیک در نمایشگاه حضور یافته ولی در سال گذشته دولتی‌ها حضور نداشتند در سالن دولت  الکترونیک امسال شرکتهای زیر مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تمامی اپراتورها شرکت‌های طرح سه قوه مجریه ، مقننه، شهرداری‌ها حضور دارند که محور سالن دولت الکترونیکی خدمت رسانی الکترونیکی مردم می‌باشد.

دبیر شورای سیاستگذاری نمایشگاه الکامپ تصریح کرد: در الکامپ 19 صد و سه شرکت در حوزه سخت افزار و 189 شرکت در حوزه نرم افزار و 29 شرکت در حوزه امنیت و 99 شرکت در حوزه شبکه ارتباطی و 25 شرکت در حوزه دولت و 19 شرکت در حوزه بانکداری و 11 شرکت در حوزه صوت و تصوری 26 شرکت حوزه ماشین‌هیا اداری 11 شرکت در حوزه هوشمندسازی شرکت کردند.

همچنین جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نمایشگاه الکامپ خدمت محور بوده تا با خدمتی که ارائه می‌کند مردم در نمایشگاه حضور یابند.

همچنین 20 شرکت نمایندگان برند خارجی هست که نسبت به سال گذشته در نمایشگاه امسال افزایش دو برابری داشته‌اند.

وی ادامه داد: حوزه ارتباطات فناوری اطلاعات تصمیم موثری در ا فزایش درامد ملی اشتغال و خدمت به مردم را دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: الکامپ ، شعار ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار