پرونده اي که کم کم پيچيده مي شود؛

بياني: يک فرد ناشناس به نام بهمني درخواست پول کرد/بهمنی: اخاذی به نام سازمان لیگ، برنامه ریزی شده است

اخاذي با نام سازمان ليگ برتر فوتبال، نام پرونده اي است که رفته رفته رنگ و بوي جدي تري به خود مي گيرد و شارخ بياني هافبک سابق سرخابي ها و تيم ملي يکي از طعمه هاي اين کلاهبرداري است.

شاهرخ بیانی آنالیزور تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن تایید خبر اخاذی از وی نیز گفت: یک نفر به نام آقای بهمنی از سازمان لیگ با بنده تماس گرفت و گفت که روز 4شنبه راس ساعت16 در سازمان لیگ حاضر باشید. در این جلسه قرار است 6نفر از پرسپولیس و 7 نفر از استقلال حضور داشته باشند.

بیانی در ادامه افزود: این فرد به من گفت که در حال جمع کردن پول برای آزاد کردن یک زندانی هستیم و تاکنون اکثریت پیشکسوتان در این کار خیر مشارکت کرده اند و فقط شما مانده اید.



وی در ادامه در خصوص مبلغ در خواستی نیز گفت:  بنده درآن تماس تلفنی در خصوص مبلغ سوالی نپرسیدم و تنها به او گفتم صبر کن تا 10 دقیقه دیگر با شما تماس می گیرم،خود من در همان ابتدا به این تماس مشکوک شدم به کمپ باشگاه که رفتم در حین تمرین در این خصوص با منصور پور حیدری صحبت کردم.

سپس به ماجدی سرپرست باشگاه نیز این مسئله را اعلام کردم که او گفت به این مساله توجه نکن که این فرد کلاهبردار است.

بیانی در ادامه از تماس این فرد کلاهبردار با امیر قلعه نویی پرده برداشت و افزود: خود امیرخان زمانی که این صحبت را از من شنید  گفت که این فرد با او هم تماس گرفته است.

گفتنی است که گویا تماس این فرد کلاهبردار به مربیان این تیم ختم نشده و با برخی از بازیکنان تماس استقلال تماس برقرار کرده است.

بهمنی: اخاذی و رشوه به نام سازمان لیگ، برنامه ریزی شده است

حجت بهمنی گفت: این موضوع که با نام بنده با برخی‌ها تماس می گیرند و تقاضای پول می کنند از مدت ها قبل به وقوع پیوسته است و مراجع قضایی و باشگاه‌ها نیز در جریان این موضوع قرار گرفته اند.



وی ادامه داد: شماره تلفن های موجود و حساب های معرفی شده از سوی افراد سودجو از سوی مراجع قضایی در حال پیگیری است که البته این افراد هر بار تلفن خود را عوض می کنند و شماره حساب هم متعلق به افرادی است که مجهول المکان هستند و پیگیری در این زمینه از سوی مراجعه ذیربط در حال پیگیری است.

بهمنی افزود: به نظر می رسد افراد با برنامه ریزی اقدام کرده اند و قصد دارند فضا را متشنج کنند و با عناوین مختلف از افراد فوتبالی اخاذی کنند.


ماجدی: کلاهبردار فرد زرنگی است/تمامی موارد را مهار کردیم

میرشاد ماجدی، سرپرست باشگاه استقلال گفت: متأسفانه فردی با شماره‌های متفاوت ایرانسل با بازیکنان، مربیان و پیشکسوتان استقلال تماس گرفته و خودش را بهمنی، مدیر روابط‌ عمومی سازمان لیگ معرفی کرده است.



سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: اولین بار این اتفاق برای بازیکن جوان ما مثل محمد‌مهدی نظری رخ داد. این فرد به نظری گفته بود که منشور اخلاقی تو را خواسته است و اگر می‌خواهی این موضوع برایت دردسر نشود بنده می‌توانم با علیپور صحبت کنم و قضیه را خاتمه دهم. در‌ إزای این کار تو هم باید مبلغی را به حساب من واریز کنی. خوشبختانه نظری این موضوع را به من اطلاع داد که بلافاصله من با بهمنی تماس گرفتم تا از صحت این مطلب آگاه شوم ولی وی به جد این موضوع را تکذیب کردند.

وی افزود: ما پس از تکذیب این امر توسط بهمنی با همان شماره قبلی تماس گرفتیم ولی آن فرد جواب گوشی را نداد.



ماجدی تصریح کرد: این فرد سپس با عمران‌زاده تماس گرفته بود و اعلام کرده بود که نتیجه‌ی دوپینگ وی مثبت اعلام شده است باز به محض شنیدن این خبر با بهمنی تماس گرفتم که وی گفت: ما از دست این فرد به ستوه آمده‌ایم و او با افراد دیگری هم تماس گرفته و از این بابت برای ما ایجاد دردسر کرده است. پس از این ما باز هم با همان شماره تماس گرفتیم دیدیم گوشی را خاموش کرده است.

سرپرست باشگاه استقلال اظهار داشت: روز گذشته هم سر تمرین از شاهرخ بیانی شنیدم که گویا این فرد با او هم تماس گرفته و گفته برای آزاد کردن یک زندانی مقداری پول به حسابش واریز کند. من در این راستا گفتم اگر چنین چیزی هم وجود داشته باشد آن‌ها نمی توانند به طور مستقیم با شما تماس بگیرند بلکه می بایست طی یک نامه رسمی به باشگاه موضوع را اعلام کنند ولی دوباره ما با بهمنی تماس گرفتیم ولی باز هم بهمنی تکذیب کرد.

ماجدی در ادامه توضیح داد: گویا این فرد مردی است که با همکاری فرزندش دست به این کارها می زند.



وی در پاسخ به این سوال که مبلغ درخواستی چه قدر بوده است، گفت: فرد ناشناس به مبلغ خاصی اشاره نکرده بود و تنها گفته بود که یک مبلغی را به حساب واریز کنید تا آن زندانی آزاد شود.

ماجدی در خصوص تماس فرد ناشناس با وی گفت: این فرد کلاهبردار با من تماس نگرفته و می داند با چه کسانی تماس بگیرد! معمولاً او با افرادی در این خصوص صحبت می کند که در جریان امور نسیتند. این فرد انسان بسیار زرنگی است چون هر روز جراید و روزنامه‌ها را دنبال می کند و دست روی سوژه‌های روز می گذارد.
خوشبختانه ما سریع از این موضوع مطلع شدیم و توانستیم هر این موارد را مهار کنیم که این خود جای خرسندی است.

انتهای پیام/




برچسب ها: lمشارکت ، صحبت ، مبلغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار