با قرائت بیانیه صورت گرفت؛

پایان حرکت زنجیره انسانی دانشجویان پیرامون "سایت فردو"

دانشجویان پس از قرائت بیانیه پایانی و به آتش کشیدن پرچم آمریکا به تجمع خود پیرامون سایت فردو پایان دادند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دانشجویان دانشگاه‌های تهران، امام صادق، تربیت مدرس، شاهد، امیرکبیر، شریف، شهید بهشتی، خواجه نصیر، علم و صنعت، آزاد اسلامی به همراه اعضای تشکل‌های دانشجویی همچون بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، دفتر تحکیم وحدت و جنبش عدالت‌خواه دقایقی پیش حرکت خود را در اطراف سایت فردو آغاز کردند.

** علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی هسته ای کشورمان همراه با دانشجویان در این زنجیره انسانی حضور دارد.

** اعضای کمیسیون امنیت ملی و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در حمایت از برخورداری حق مسلم ایران در استفاده از انرژی هسته‌ای در این زنجیره انسانی حضور دارند.

** بیش از 2 هزار نفر از دانشجویان در این زنجیره انسانی شرکت دارند که هر لحظه بر تعداد آنها اضافه می‌شود.

** صالحی: حرکت دانشمندان هسته‌ای والفجر دیگری را رقم خواهد زد

علی‌اکبر صالحی" رئیس سازمان انرژی هسته‌ای که در مراسم حلقه زنجیره انسانی پیرامون سایت فردو حضور داشت در جمع خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آنها پاسخ داد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه دانشجویان با حلقه زدن پیرامون سایت فردو پیامی را برای مسئولان خواهند داشت شما در پاسخ به پیام دانشجویان چه پیامی دارید؟ گفت: این دانشجویان عزیز که همواره اسوه و الگو هستند چراکه از خطرات خاصی برخوردارند و هنوز در جامعه وارد نشده و آلوده آسیب‌های آن نشده‌اند لذا حق را آنگونه که هست می‌بینند.

رئیس سازمان انرژی هسته‌ای افزود: دانشجویان با تشکیل زنجیره انسانی پیرامون سایت فردو پیامشان این بوده که دولتمردان باید از حقوق هسته‌ای ایران حمایت کرده و در راستای حفظ آن ایستادگی کنند.

صالحی تصریح کرد: دانشجویان اطمینان داشته باشند که مسئولان از حقوق مسلم هسته‌ای دفاع خواهند کرد و ایران یقینا در جهت حفظ منافع ملی حرکت می‌کند که این چارچوب مبتنی بر حفظ حق هسته‌ای ایران است.

** دانشجویان ایرانی که از ساعتی پیش برای حمایت از حقوق هسته‌ای ملت ایران حلقه انسانی در اطراف سایت هسته‌ای فردو تشکیل داده‌اند با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» انزجار خود را از سیاست‌های ضدایرانی حاکمان کاخ سفید اعلام کردند.

** در این زنجیره انسانی دانشجویان تصاویر شهدای هسته‌ای کشورمان موج دیگری در اطراف فردو ایجاد کرده است.

** شفیعی: جوسازی‌های منافقین تاثیری بر دیپلماسی ایران ندارد

"نوذر شفیعی" نماینده مردم ممسنی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، درباره ادعای دروغین منافقین در خصوص وجود سایت هسته‌ای زیرزمینی در اصفهان، گفت: نمی‌توان به خبرهای منافقین استناد کرد چرا که آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای همکاری تنگاتنگی با جمهوری اسلامی ایران همکاری دارد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران اگر سایت جدیدی را افتتاح کند آن را به اطلاع آژانس می‌رساند و ماموران آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که در ایران حضور دارند می‌توانند از آن‌ها بازدید کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: ادعاهای منافقین خوراک رسانه‌های غرب است و تاثیری در مذاکرات واقعی نخواهد داشت و بیان اینگونه مسائل در دیپلماسی جایگاهی ندارد.

** قرائت بیانیه و پایان تجمع دانشجویان در زنجیره انسانی اطراف سایت هسته‌ای فردو.‌

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشجو ، دانشگاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
-
محسن
۱۲:۰۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
انرژی هسته ای حق مسلم ماست
Iran (Islamic Republic of)
نسیم
۱۰:۲۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
ما حق انرژی هسته ایمونو را ازدست نمیدیم. یک قدم عقب گذاشتن از طرف ما, دشمنانمان را10 قدم جلو میاره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
افرین به غیرت ایرانی دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۲
باریک الله بچه های دانشجو.
آخرین اخبار