صالحی در جمع خبرنگاران:

حرکت دانشمندان هسته‌ای والفجر دیگری را رقم خواهد زد

فعالیت‌های هماهنگ دانشمندانی که برآمده از دل همین دانشجویان دیروز هستند، اکنون نیز در سایت فردو و نطنز و دیگر تاسیسات هسته‌ای ادامه دارد و کارهایی که آن‌ها هر روز انجام می‌دهند یک والفجر محسوب می‌شود که حرکت دانشمندان والفجر را رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "علی‌اکبر صالحی" رئیس سازمان انرژی هسته‌ای که در مراسم حلقه زنجیره انسانی پیرامون سایت فردو حضور داشت به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه دانشجویان با حلقه زدن پیرامون سایت فردو پیامی را برای مسئولان خواهند داشت شما در پاسخ به پیام دانشجویان چه پیامی دارید؟ گفت: این دانشجویان عزیز که همواره اسوه و الگو هستند چراکه از خطرات خاصی برخوردارند و هنوز در جامعه وارد نشده و آلوده آسیب‌های آن نشده‌اند لذا حق را آنگونه که هست می‌بینند.

رئیس سازمان انرژی هسته‌ای افزود: دانشجویان با تشکیل زنجیره انسانی پیرامون سایت فردو پیامشان این بوده که دولتمردان باید از حقوق هسته‌ای ایران حمایت کرده و در راستای حفظ آن ایستادگی کنند.

صالحی تصریح کرد: دانشجویان اطمینان داشته باشند که مسئولان از حقوق مسلم هسته‌ای دفاع خواهند کرد و ایران یقینا در جهت حفظ منافع ملی حرکت می‌کند که این چارچوب مبتنی بر حفظ حق هسته‌ای ایران است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه با توجه به حضور دانشجویان و تشکیل زنجیره انسانی در پیرامون سایت فردو رویکرد غرب در اتخاذ مواضع خود چه خواهد بود، اظهار داشت: غرب می‌داند که ایران کشور ویژه‌ای است که دولت آن برآمده از مردم است و دارای یگانگی و انسجام می‌باشد که نشانگراراده ملی ماست.

رئیس سازمان انرژی هسته‌ای اضافه کرد: همانطور که جوانان ما در دفاع مقدس پیروز شدن در یک چنین حرکتی که متحد و منسجم دست در دست یکدیگر داده‌اند نیز پیروز خواهد شد.

صالحی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا این حرکت دانشجویان والفجر دیگری را رقم خواهد زد؟ خاطرنشان کرد: فعالیت‌های هماهنگ دانشمندانی که برآمده از دل همین دانشجویان دیروز هستند، اکنون نیز در سایت فردو و نطنز و دیگر تاسیسات هسته‌ای ادامه دارد و کارهایی که آن‌ها هر روز انجام می‌دهند یک والفجر محسوب می‌شود که حرکت دانشمندان والفجر را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

برچسب ها: صالحی ، دانشجو ، سوال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار