فرزام رنجبر خبر داد:

دغدغه خودشیفتگی در "روز پزشک"

نمایش "روز پزشک" به نویسندگی و کارگردانی فرزام رنجبر اواسط آذر ماه در تالار خورشید جنب تالار هنر، با دغدغه خودشیفتگی به روی صحنه خواهد رفت.

فرزام رنجبر، بازیگر و کارگردان تئاتر، در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: نمایش "روز پزشک" به خود شیفتگی و دیگر شیفتگی می‌پردازد و با مایه طنز دغدغه‌ای روانکاوانه را مطرح می‌‌کند.
 
این کارگردان تئاتر عنوان کرد: این معضل اجتماعی در قالب درام در این اثر به اجرا در می‌آید به طوری که چاپلوسی و تزویر منجر به دیگر شیفتگی می‌شود و فرد مدعی انجام کارهایی می‌شود که حقیقتا قادر به انجام آنها نیست.
 
رنجبر بیان کرد: داستان این نمایش روایتگر یک زوج پزشک است که خود شیفتگی و توانایی نداشتن در انجام امور آنها را مجبور به رفتار غلط با همسر و پیامدهای نا به هنجاری می‌کند.
 
این کارگردان تئاتر ادامه داد: سعی داشتم مخاطب را با مفاهیم روانکاوانه خسته نکنم و از طریق طرح مسئله در داستان نمایش، پیام را برسانم.
 
رنجبر خاطر نشان کرد: امید اکبری طراحی صحنه این نمایش را به عهده دارد و امیر نوروزی، شقایق صاحب کار و وحید منتظری در "روز پزشک" ایفای نقش می‌کنند این اثر اواسط آذر ماه در تالار خورشید واقع در خیابان ورزنده جنب تالار هنر به اجرا خواهد رفت.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.