قم/قدیری ابیانه:

زنجیره انسانی دانشجویان معنای واقع دیپلماسی عمومی است

سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: اقدام امروز فرزندان ایرانی اسلامی و تشکیل حلقه زنجیره انسانی حول تاسیسات فردو، معنای واقعی دیپلماسی عمومی و تهاجم نرم است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، محمدحسین قدیری ابیانه با ارزنده خواندن اقدام دانشجویان در تشکیل زنجیره انسانی حول سایت هسته‌ای فردو اظهار کرد: در این برهه حساس و در آستانه مذاکرات اقدامی در خور تحسین است که با این اقدام به جهان اعلام می‌کنیم از حقوق خود تا پای جان دفاع می‌کنیم.


سفیر سابق ایران در مکزیک افزود: ما با این اقدام نشان می‌دهیم نیازمند غرب نیستیم و حرکتمان نرمش قهرمانانه از روی استیصال نیست، بلکه از روی احساس قدرت بوده و معنای دیپلماسی عمومی و تهاجم نرم است.

قدیری ابیانه با تاکید بر اینکه اقدام امروز دانشجویان و فرزندان ایران اسلامی قابل توجه است، تصریح کرد: این تجمع زنجیره‌ای انسانی معنای واقعی دیپلماسی عمومی و تهاجم نرم است.

وی تاکید کرد: ما نباید به هیچ وجه از حق خود کوتاه بیائیم و فعالیت‌های داوطلبانه‌مان را به تعلیق درآوریم.

سفیر سابق ایران در مکزیک در بیان امتیازدهی بین طرفین در مذاکرات هسته‌ای گفت: در این بده و بستان باید امتیازهایی بگیریم و در مقابل امتیازهایی هم بدهیم، درحالی که باید توجه داشت تعلیق به معنای امتیاز دادن بدون امتیاز گرفتن است. /س
برچسب ها: قم ، قدیری ، ابیانه ، فردو ، انرژی ، هسته ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.