تیم دو ومیدانی نفت تهران در انتظار پاسخ کتبی شکایت از سوی فدراسیون؛

کبوتران: مدیرعامل تیم شکایت به وزارت ورزش را پیگیری می کند

مربی تیم دو ومیدانی نفت گفت: در صورتی که فدراسیون پاسخگوی شکایت ما نباشد مدیرعامل تیم نفت، به وزارت ورزش و جوانان شکایت می کند.

اسماعیل کبوتران، مربی تیم دو ومیدانی نفت تهران، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای شکایت تیم دو ومیدانی نفت تهران به ورزش و جوانان منتظر پاسخ فدراسیون به اعتراض کتبی خود هستیم، اگر مسئولان مدعی هستند که در نتیجه لیگ ابهامی صورت نگرفته است، این پاسخ را به صورت کتبی به ما بدهند.

وی ادامه : منصور قنبرزاده، مدیرعامل تیم، پیگیرشکایت به وزارت ورزش و جوانان خواهد بود، تیم نفت چندین سال است که در رشته دو ومیدانی سرمایه گذاری کرده و توقع ندارد فدراسیون این چنین پشت این تیم را خالی کنند.

کبوتران یادآورشد: شکایت تیم پیکان به دلیل حضور مهدی زمانی در تیم نفت بود و ما توضیحات لازم را داده ایم که اگر این حضور غیر قانونی بوده است چرا مسئولان فدراسیون قرارداد وی را ثبت کرده‌اند.

کبوتران در ادامه تصریح کرد: مباحثی که در خصوص تبانی مطرح کرده‌اند، تهمت‌هایی است که از سوی مسئولان پیکان به ورزشکاران این تیم و باشگاه نفت زده شده است، در مرحله پنجم یکی از ورزشکاران پرش سه گام این تیم در مرحله گرم کردن با آسیب دیدگی مواجه شد و پزشک اینتیم این مسئله را تایید کرد و گفت اگر در مسابقات شرکت کند تا یک سال توان حضور در رقابت‌ها را نخواهد داشت، من به شخصه شاهد این موضوع بودم و جالب است که به این ورزشکار اتهام تبانی با تیم نفت تهران را می زنند.

وی اضافه کرد: از طرفی باید بگویم تعدادی از ورزشکاران بی‌نظم هستند و هنگامی که تعدادی از ورزشکاران قصد امضای قرارداد با تیم پیکان را داشتند من به مربی این تیم گفتم که این افراد سال‌های گذشته در تیم نفت حضور داشتند وبه دلیل بی نظمی که دارند اگر شما آن‌ها را جذب نکنید ما نیز با آن‌ها قرارداد نمی بندیم.

مربی تیم دو ومیدانی نفت عنوان کرد: تم پیکان امسال با 33 ورزشکار در مسابقات لیگ شرکت کرد و ما با 20 نفره از طرفی آن‌ها دو برابر ما برای تیم‌شان هزینه کردند، هم چنین باید یادآوری کنم که تعدادی از مسئولان تیم پیکان در فدراسیون هم سمت دارند، شما خودتان قضاوت کنید که با این هزینه‌ها واین ارتباطات چه اتفاقاتی به وجود می‌آید.

کبوتران تاکید کرد: حضور مسئولان فدراسیون در تیم پیکان درهمان ابتدا مطرح شد، اما از آنجایی که ما تیم را برای کسب عنوان قهرمانی نبسته بودیم مشکلی نبود ولی زمانی که در مرحله پنجم تیم ما به عنوان قهرمانی رسید، مسئولان تیم پیکان شکایت‌های خود را آغاز کردند، با این که امتیاز ماده 4 در 400 متر با نظر داوران کسر شد باز هم پیکانی‌ها اعتراض داشتند.

کبوتران در پایان عنوان کرد: هدف ما پاک کردن صورت مساله نیست وبازهم تیم نفت به حضور در لیگ دو ومیدانی ادامه می دهد، باید مشکل به وجود آمده را حل کرد، ولی به شک سال آینده در خصوص برخی مواد آیین نامه تجدید نظرمی‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار