در دیدار رئیس رسانه ملی با همتای عماني‌اش

پيش‌نويس توافق‌نامه همکاري رسانه‌اي میان ایران و عمان امضا شد

پيش‌نويس توافق‌نامه همکاري رسانه‌اي میان ایران و عمان در دیدار روسای رسانه ملی دو کشور در عمان امضا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگارن، "عزت‌الله ضرغامی"رئيس سازمان صدا و سيماي کشورمان در سفر به عمان در دیدار با همتای خود در نشست مشترک مسئولان دو رسانه،‌ موضوعات مختلفی را همچون تقويت روابط رسانه‌اي در حوزه‌هاي خبري، مستند، فيلم و سريال، انيميشن، فن‌آوري‌هاي جديد و برنامه‌هاي آموزشي را مورد تاکيد قرار دادند.  
 
"عبدالله بن‌ناصر"رئيس راديو و تلويزين عمان با تحسين پيشرفت‌هاي سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران،‌ در راه اندازي شبکه‌هاي بين‌المللي و توليدات متنوع و سالم رسانه‌اي، خواستار انتقال اين دستاوردها و استفاده گسترده از محصولات راديو و تلويزيوني رسانه ملي شد.  
 
در ادامه "عزت‌الله ضرغامي" با اشاره به مشترکات تاريخي، ديني و اجتماعي دو ملت ايران و عثمان اظهر داشت: کشور پادشاهي عمان، ارتباط سازنده‌اي با جمهوري اسلامي ايران برقرار کرده و سازمان صدا و سيما وظيفه خود مي‌داند در تمامي زمينه‌هاي فني، محتوايي و آموزشي براي تقويت و تجهيز راديو و تلويزيون عمان همکاري و مساعدت لازم را به عمل آورد.  
 
رئيس رسانه ملي همچنين از بخش‌هاي مختلف راديو و تلويزيون سلطان‌نشين عمان بازديد و با ذکر برخي رويکردهاي سالم آنان، توصيه‌هايي نيز براي ارتقاي محتوايي و هنري برنامه‌ها به آنها ارائه کرد.  
 
گفتنی است در پايان اين بازديد پيش‌نويس توافق‌نامه همکاري رسانه‌اي بين دو کشور به امضا رسيد.

لازم به ذکر است رئیس رسانه ملی ایران به دعوت همتای خود در کشور عمان حضور یافته است.
برچسب ها: ضرغامی ، رئیس ، سازمان ، صدا ، سیما ، رسانه ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار