قم/

امیدهای صعود صبا با شکست منتظران بندر امام زنده شد

قائم مقام تیم‌های پایه باشگاه صبای قم گفت: پیروزی جوانان صبای قم برابر تیم منتظران بندر امام امیدهای این تیم برای صعود به مرحله بعد لیگ دسته یک جوانان کشور را زنده کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، هادی گائینی امروز اظهار داشت: در چهارمین هفته رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور مسابقه‌ بسیار مهمی با تیم منتظران بندر امام داشتیم و در صورت غلبه بر این تیم هم شانس صعود ما افزایش می‌یافت و هم اینکه تیم به حرکت رو به رشد خود ادامه می‌داد که خوشبختانه این اتفاق افتاد و تیم صبا حالا وضعیت خوبی در گروه دوم این رقابت‌ها دارد.

وی ادامه داد: تیم ما در دو هفته اخیر مسابقات لیگ دسته یک فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور نتایج خوبی کسب کرده است و با روحیه مضاعفی به دیدار دیگر رقبای خود خواهد رفت، این تیم اکنون هماهنگی خوبی پیدا کرده و همدلی کادر فنی و بازیکنان آن می‌تواند در آینده نتایج خوبی برای صبا رقم بزند.

قائم مقام تیم‌های پایه باشگاه صبای قم افزود: پس از اینکه در سومین هفته مسابقات لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور برابر تیم آب منطقه‌ای کرمانشاه خوب بازی کردیم و با تلاش بازیکنان به پیروزی رسیدیم، روحیه خوبی به تیم تزریق شد و کادر فنی و بازیکنان با انگیزه بسیار بالا برای بازی برابر منتظران بندر امام اعزام شدند.

گائینی با بیان اینکه جوانان صبا در این مسابقه خارج از خانه پیروزی با ارزشی کسب کرده‌اند، ابراز داشت: مربیان و بازیکنان ما با توجه به شناختی که از تیم منتظران بندر امام به دست آورده بوند، به خوبی نسبت به این تیم آشنایی داشتند و با آمادگی مناسب تری نسبت به بازی‌های قبل با این تیم رو به رو شدند.

وی اضافه کرد: جوانان صبا با توجه به شرایط حساس این روزهای جدول رده بندی و اینکه برخی تیم‌ها برای صعود و سایر تیم‌ها برای فرار از سقوط تلاش می‌کنند، مقابل منتظران بندر امام کار دشواری پیش رو داشتند، اما آنها با شکست دادن حریف در خانه خود نشان دادند باخت‌های دو هفته آغازین لیگ اتفاقی بوده و از این به بعد دیگر به راحتی تسلیم رقبا نخواهند شد.

قائم مقام تیم‌های پایه باشگاه صبای قم با تاکید بر اینکه جوانان صبا باید برای صعود به مرحله بعد هیچ مسابقه‌ای را دست کم نگیرند، تصریح کرد: شرایط مناسبی در تیم وجود دارد و همه بازیکنان سرشار از انگیزه اند که امیدوارم تیم جوانان صبای قم به لیگ برتر فوتبال جوانان کشور صعود کند.

گائینی با بیان اینکه بازی‌های آینده حساس‌تر هستند و تیم ما باید با آمادگی بدنی خوبی به دیدار حریفان برود، عنوان کرد: قطعا دیدارهای حساسی تا پایان مرحله گروهی باقی مانده ولی خوشبختانه این تیم ثابت کرده که تیمی خوب و قدرتمند است و شانس بالایی برای صعود از مرحله گروهی دارد./ب

برچسب ها: قم ، امید ، صعود ، صبا ، شکست ، بندر ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.