همزمان با آغاز ثبت‌نام طرح ترافیک سالانه؛

ساعات کار مراکز معاینه فنی افزایش یافت/ خدمات‌رسانی رایگان به خبرنگاران

به‌دلیل سهولت در امر اخذ برگه معاینه فنی، ساعات کار مراکز معاینه فنی نیز به مدت یک هفته افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، طاهریان مدیر بهره برداری از مراکز مکانیزه معاینه فنی تهران با بیان اینکه یکی از مدارک اصلی ثبت‌نام طرح ترافیک سالانه برگه معاینه فنی خودروها است، گفت: همزمان با آغاز ثبت‌نام طرح ترافیک سالانه مراجعه شهروندان به مراکز معاینه فنی افزایش خواهد یافت.

 بر این اساس مراکز بیهقی، آبشناسان و سراج از آغاز شروع ثبت نام طرح به مدت یک هفته از ساعت 7:30 صبح الی 18 خدمت رسانی خواهند کرد.
همچنین دو مرکز آبشناسان و بیهقی در روز جمعه 8 آذر ماه از ساعت 7:30 الی 14 آماده ارائه خدمات به شهروندان خواهند بود.

مدیر بهره برداری از مراکز معاینه فنی خودروی تهران همچنین خاطرنشان کرد: اهمیت نقش خبرنگاران در حوزه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بر هیچ کس پوشیده نیست. به ویژه آنکه خبرنگاران این روزها بیشتر اوقات خود را صرف تهیه گزارش خصوصا در موضوع آلودگی هوا و راه‌های کاهش آن می‌کنند، از این‌رو مراکز معاینه فنی به منظور سهولت در اخذ برگه معاینه فنی برای این افراد تسهیلات ویژه‌ای را به این قشر اختصاص داده است.

بر این اساس خبرنگاران محترم رسانه‌های گروهی می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه و یا کارت خبرنگاری معتبر از آغاز زمان ثبت‌نام طرح ترافیک به مدت یک هفته در روزهای یک‌شنبه‌، سه‌شنبه و پنج‌شنبه از ساعات 10 الی 12 در مرکز بیهقی و نیز روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 14 الی 16 در همان مرکز به‌صورت رایگان اقدام به اخذ معاینه فنی کنند.

وی بار دیگر با یادآوری این نکته که با نزدیکی به فصل زمستان و تشدید آلودگی هوا ایمنی خودروها اهمیتی دو چندان می یابد، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود پلیس راهو با جدیت و تلاش بیشتر در خصوص خودروهای فاقد معاینه فنی اقدام نماید . طاهریان تصریح کرد: از طرفی طبق رایزنی های به عمل آمده به زودی خودروهای خدمتی دستگاه های دولتی نیز بیش از پیش درخصوص انجام معاینه فنی اقدام خواهند کرد. بنابراین از عموم شهروندان خواسته می شود با توجه به افزایش مراجعات در ماه های پیش رو از هم اکنون به فکر معاینه فنی خود باشند و اخذ معاینه فنی را به  روزهای اخر سال و دقیقه 90 موکول نکنند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار