منصوری‌آرانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

توافق ژنو حاصل تیزهوشی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: موفقیت تیم مذاکره‌کننده بدون شک حاصل مقاومت بی‌بدیل مردم ایران، هدایت مقام معظم رهبری و تیزهوشی و تلاش‌های گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان بوده و نتیجه این مذاکرات به دلیل مقاومت چندین ساله ملت ایران است.

"عباسعلی منصوری‌آرانی" نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اشاره به توافق ایران و 1+5 در نشست اخیر ژنو، اظهار داشت: از زحمات تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان به خاطر کسب این پیروزی بزرگ تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: موفقیت تیم مذاکره‌کننده بدون شک حاصل مقاومت بی بدیل مردم ایران، هدایت مقام معظم رهبری و تیزهوشی و تلاش‌های گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان بوده و نتیجه این مذاکرات به دلیل مقاومت چندین ساله ملت ایران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: این پیروزی بزرگ برای طرفین مذاکره‌کننده موفقیت‌آمیز بوده و بدون شک در منطقه نیز تاثیرگذار است.

نماینده کاشان در مجلس با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیسیتی برای تحت‌ااشعاع قرار دادن مذاکرات هسته‌ای کشورمان،‌ اظهار داشت: با این پیروزی، تبلیغات گسترده لابی صهیونیستی در اذهان مردم دنیا برطرف می‌شود، این در حالی است که ما نیز در یک مسیر جدید گام برداشته‌ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، صحن ، هسته ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار