مشهد/

حمایت از 650 طرح فناورانه در صندوق پژوهش خراسان رضوی

مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری خراسان رضوی از حمایت 650 فقره طرح فناورانه از ابتدای تاسیس این صندوق خبر داد و گفت: این تسهیلات به ارزش هفتاد و هشت میلیارد ریال به مخترعان و متقاضیان حوزه توسعه فناوری اعطا شده است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی صندوق پژوهش، مهدی مروی افزود: همچنین تاکنون تعداد 65 فقره ضمانت نامه شرکت در مناقصه، حسن انجام تعهدات و سایر موارد حمایت از فناوری به میزان 24 میلیارد ریال برای شرکت ها و موسسات فناور صادر شده است.

وی به فعالیت این صندوق در حوزه مشارکت اشاره و بیان کرد: تاکنون 39 فقره قرارداد مشارکت به ارزش 12 میلیارد ریال با شرکت های فناور انجام شده است.

وی افزود: همچنین در زمینه عاملیت و  کارگزاری تاکنون قراردادهایی  بالغ بر 96 میلیارد ریال با دستگاه های اجرایی منعقد شده است.

مروی در پایان خاطر نشان کرد: صندوق پژوهش و فناوری استان برای تجاری سازی یافته های فناوری و حمایت از طرح های دانش بنیان اقدام به تاسیس موسسه فناوری و کار آفرینی جهان اندیشه با مشارکت بخش خصوصی کرده که با اختصاص خط اعتباری حمایت هایی با رویکرد VC  از این طریق انجام می دهد./ب

 

برچسب ها: حمایت ، طرح ، فناورانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.