گردهمایی بزرگ بسیجیا‌ن شما غرب تهران

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 2 از ویژه برنامه های شهرداری به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج،‌با هدف پاسدا‌شت ایثار گری های بسیجیا‌ن و تعمیق ارزشها و آموزه های امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران صابو‌نچی گفت: هفته بسیج یاد آور رشادت ها و از خود گذشتگی های جوانان این سرزمین در دفاع و صیا‌نت از اسلام، انقلاب و مردم به رهبری امام راحل (ره) است که با خون و ارزشهای برگرفته از تفکر بسیجی خود تاریخ شگرفی در دفتر تاریخ ایران اسلامی ثبت کردند.

وی افزود: تعمیق ارزشها و آموزه ها و اندیشه امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب در مورد بسیج و بسیجی، معرفی بسیج به عنوان نهادی موثر و کارآمد در پیشبرد اهداف انقلاب،‌ ترویج تفکر بسیجی از جمله اهداف ویژه برنامه های هفته بسیج است.

صابو‌نچی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به جایگاه خاص بسیج برای شهرداری،‌شهردار منطقه با حضور در ناحیه مقاومت بسیج مقد‌اد و با‌هنر در دیداری با فرماندهان آن ناحیه این هفته را به بسیجیا‌ن تبریک اعلام کرد.

وی در ادامه بیان داشت: در این هفته ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی با محوریت بسیج و بسیجی با همکاری پایگاههای بسیج محلات با مدیریت هر محله برگزار می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مراسم گردهمایی بزرگ بسیجیا‌ن شمال غرب پایتخت با مشارکت ناحیه بسیج با‌هنر در روز سه شنبه 5 آذر ماه در راستای اهداف برنامه های هفته بسیج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارزش ، بسیج ، پاسداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار