در کنفرانس خبری سرپرست فدراسیون پرورش اندام؛

کاظمی آشتیانی:ما برای مبارزه با ناپاکی ها از خود شروع کنیم/پرورش اندام ایران مثل فوتبال برزیل است

سرپرست فدراسیون پرورش اندام گفت: برای اینکه بتوانیم با ناپاکی‌ها و بی‌عدالتی ها مبارزه کنیم باید از خود شروع کنیم بعد جامعه ورزش را از این ناهنجاری پاک کنیم.

 محمد رضا کاظمی آشتیانی سرپرست فدراسیون پرورش اندام در خصوص مسابقات رده های سنی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: خوشبختانه امسال قهرمانی های خوبی را در رده های مختلف سنی بدست آورده ایم که این باعث شده در رنکینگ جهانی در صدر جدول قرار بگیرم ضمن اینکه کاربزرگی را در مسابقات رده سنی بزرگسالان که در کشور مراکش انجام شد را به اتمام رساندیم و قهرمان 20 ساله پرورش اندام را در حالیکه عملا همه یک صدا مصر را در سالن مسابقات تشویق می کردند در نهایت تعجب همگان  ورزشکاران کشور عزیزمان توانستند قهرمانی را از آنها بگیرند و به نام ایران ثبت کنند،اما هنوز ضعف هایی هست و برای اینکه این رشته ورزشی را به سلامت کامل برسانیم باید ابتدا از خود شزوع کنیم و سپس جامعه ورزش را از این ناهنجاری ها پاک کنیم.
 
محمد رضا آشتیانی در خصوص نتیجه مذاکراتش با رافائل  رئیس فدراسیون جهانی اظهار داشت: با رافائل مذاکراتی را انجام دادیم و  نقطه نظرات خود را ارائه کردیم و توانستیم انتخاباتی را برگزار کنیم تا به عنوان نائب رئیس از سوی رافائل انتخاب شوم و با اکثریت آرا به عضویت IFBBدر آیم.


 
سرپرست فدراسیون پرورش اندام ادامه داد: همانطور که می دانید پرورش اندام یکی از ورزش های  تخصصی است که ما نیز خدا را شکر استعداد  زیادی داریم، قهرمانان جدید معرفی می شوند و رقابت در کشورمان زیاد است و این باعث خرسندی خواهد شد،که به گفته کارشناسان پرورش اندام در ایران مثل فوتبال در برزیل و پینگ پنگ در چین است.
 
وی تاکید کرد: به صراحت اعلام می کنم که در مسابقاتی که در سراسر جهان به انجام می‌شود و وادا در آن تست دوپینگ نمی گیرندشرکت نخواهیم کرد و آن را به رسمیت نمی‌شناسیم.

آشتیانی در خصوص مشکلات فدراسیون پرورش اندام اضافه کرد: ما نیز  سختی زیادی کشیدیم تا این قهرمانی‌ها را بدست آوریم مثل فوتبال ساحلی یا تیم ملی والیبال، ولی این را بدانید ما تنها فدراسیونی هستیم که علی رقم مشکلات مالی گلایه ای نداشتیم و بیشتر اعزام های ما عملا با درآمد‌های حاصله فدراسیون صورت گرفته و فراموش نکنید شاید بیشتر از ششصد و پنجاه میلیون تومان بودجه‌ای که وزارت ورزش به ما اختصاص داده هزینه کرده‌ایم.


 
سرپرست فدراسیون پرورش اندام تصریح کرد: یکسال است  که تلاش می کنیم در فدراسیون جهانی راه پیدا کنیم مذاکرات زیادی داشتیم تا به عضویت فدراسیون جهانی درآییم و اکنون که به این مهم دست یافته‌ایم سعی داریم تا کرسی های بیشتری من جمله داوری و مربیگری را نیز از آن خود کنیم.
 
 وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در کشور ما سازماندهی باشگاه های پرورش اندام به درستی صورت گرفته و نظارت ویژه ای بر اداره و مدیریت این باشگاه ها انجام می‌گیرد.

 وی در پایان تاکید کرد:  سعی ما این است تا با نظارت دقیق  با بی عدالتی و دلالان ورزشی مبارزه کنیمد که متاسفانه در گذشته شاهد چنین معضلاتی در خود فدراسیون پرورش اندام نیز بوده ایم که توانسته‌ایم با تلاش فراوان به پاکسازی روی آوریم و تمام گزارشات لازم را به وضوح از نظر مالی،عملکرد ورزشی و... را تقدیم وزارت ورزش می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرپرست ، فدراسیون ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار