امروز "پنجشنبه هفتم آذر ماه 92" اعلام شد؛

کاهش غلظت "آلاینده‌های جوی"در شهرهای"تهران"و"البرز"/"نفوذ هوای سرد"، "کاهش نسبی دما" و تشدید "بارش"ها از اوایل هفته آینده

از بعدازظهر امروز انتظار کاهش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای تهران و البرز را خواهیم داشت همچنین از اواخر روز شنبه با نفوذ هوای سرد، کاهش نسبی دما در نوار شمالی و تشدید بارش ها در سواحل دریای خزر پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، با ورود سامانه بارشی امروز"پنجشنبه هفتم آذر ماه 92"، نیز در شمال غرب، سواحل شمالی و دامنه های مرکزی البرز، رگبار و رعد و برق، وزش باد،کاهش نسبی دما و در نقاط سردسیر بارش برف رخ خواهد داد.

براساس این گزارش، شدت بارش ها امروز در این روز در آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان است و همچنین دریای خزر نیز مواج است واین سامانه فردا و روز شنبه نیز علاوه بر مناطق ذکر شده برخی نقاط غرب و دامنه های مرکزی زاگرس را نیز در بر می گیرد.



لازم به ذکر است، از اواخر روز شنبه با نفوذ هوای سرد، کاهش نسبی دما در نوار شمالی و تشدید بارش ها در سواحل دریای خزر پیش بینی می شود همچنین از بعدازظهر امروز انتظار کاهش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای تهران و البرز را خواهیم داشت.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، نیمه ابری و در پاره ای نقاط غبارصبحگاهی  و در بعدازظهر افزایش ابر پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود با افزایش نسبت به روز قبل به 18 درجه و در کمترین حالت به 8 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر15 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار