نمايش تئاتر صرفه‌جويي در مصرف آب در محلات جنوب پايتخت

معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 19، از برگزاري نمايش تئاتر صرفه‌جويي در مصرف آب در محلات اين منطقه خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمين جوادي، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برگزاري نمايش تئاتر صرفه‌جويي در مصرف آب در محلات 13 گانه منطقه 19 در دستور كار معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري اين منطقه قرار دارد.

وي، با بيان توضيحات بيشتر افزود: اين طرح به منظور آشنايي شهروندان با نحوه‌ي درست و بهينه مصرف كردن آب و گسترش فرهنگ صرفه‌جويي در مصرف آب در دست اجراست.

حجت‌الاسلام جوادي، با اشاره به نحوه‌ي اجراي اين طرح گفت: روش‌هاي صرفه‌جويي در مصرف آب در قالب دوره‌‌هاي آموزشي در سراهاي محلات، فرهنگسراها، مساجد، مهدكودك‌ها، پيش دبستاني و مدارس ابتدايي و مدارس ابتدايي در گروه سني 4 تا 10 سال، برگزاري دوره‌هاي آموزشي در مساجد، سراهاي محله و خانه‌فرهنگ منطقه 19 از اقدامات اجرايي اين طرح است.

حجت‌الاسلام جوادي، در پايان با اشاره به اقدامات ديگر معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 19 افزود: برگزاري دوره‌ها و كارگاه‌هاي آموزش، آشنايي با فرهنگ درست و بهينه مصرف كردن آب به منظور صرفه‌جويي در مصرف آب و آشنايي كودكان، نوجوانان و جوانان فرهنگ صرفه‌جويي آب، دوره‌هاي آموزشي، آشنايي با مراحل انتقال آب به خانه، مدارس، مساجد و بوستان‌ها از اقدامات ديگر معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 19 است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: نمایش ، تئاتر ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار