درودگر: اختلافات بین کی‌روش و اسکوچیچ را در جلسه‌ای برطرف می‌کنیم/عزت اللهی از روبین‌کازان پیشنهاد ندارد

مدیرعامل باشگاه ملوان بندر ‌انزلی در خصوص اختلافات پیش آمده بین کی‌روش و اسکوچیچ گفت: ما منتظر بازگشت کی‌روش از برزیل هستیم تا جلسه‌ای بگذاریم و اختلافات بین این دو سرمربی را برطرف کنیم.

صادق دروگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر کی‌روش در برزیل به سر می‌برد و 12 روز دیگر به ایران می‌آید بر این اساس بعد از حضورش در ایران جلسه‌ای برگزار کرده و بهترین تصمیم را اتخاذ می‌کنیم.



مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی در ادامه اظهار داشت: ما از کی‌روش انتظار داریم تا در قبال صحبت‌های مربیان لیگ برتر مواضع مسئولانه‌تری داشته باشد. در حال حاضر سرنوشت مازیار زارع برایمان مهم است و باید پست این بازیکن هر چه سریعتر توسط اسکوچیچ و کی‌روش مشخص شود.

وی درباره وضعیت عزت‌اللهی بیان داشت: عزت‌اللهی تنها از نایب قهرمان لیگ برزیل پیشنهاد دارد و این باشگاه دعوتنامه‌ای برای ما فرستاده است.

درودگر تأکید کرد: باشگاه روبین‌کازان پیشنهادی برای به خدمت گرفتن عزت‌‌اللهی تا الآن به ما ارائه نکرده است.

وی درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه ملوان بندر انزلی گفت: باشگان ملوان بندر انزلی وضعیت مالی‌اش مناسبت نیست بخاطر همین ما دیگر بازیکن نمی‌گیریم و فقط سعید عزت‌اللهی را به اروپا ترانسفر می‌کنیم.



مدیرعامل ملوان بندرانزلی درباره نپذیرفتن درخواست باشگاه ملوان انزلی برای بازی در ورزشگاه سردار جنگلی گفت: ما هنوز ابلاغیه‌ای از سازمان لیگ دریافت نکردیم. به هرحال الماسخاله باید رئیس هیئت فوتبال دو باشگاه گیلانی باشد نه فقط به نفع یک باشگاه تصمیم بگیرد.

وی در ادامه اظهار داشت: براین اساس سازمان لیگ باید به درخواست باشگاه ملوان در مورد تعویض ورزشگاه از عضدی رشت به سردار جنگل پاسخ دهد و این موضوع ارتباطی به رئیس هیئت فوتبال استان گیلان ندارد.

درودگر تصریح کرد: بازی دربی گیلان از حساسیت خاصی برخوردار بوده و امنیت این بازی برای برگزار کنندگان سخت است. براین اساس مسئولان هیئت فوتبال گیلان باید به نظر شورای تامین احترام بگذارد و برای حفظ آبروی فوتبال ایران این بازی را در سردار جنگل برگزار کنند.

وی درباره وضعیت مالکیت باشگاه ملوان بندرانزلی افزود: حسین هدایتی به ورزش‌های مختلف کمک می کند اما هنوز به تعهداتش نسبت به باشگاه ملوان عمل نکرده است براین اساس هدایتی باید بداند که چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.

درودگر تصریح کرد: به هرحال مردم شهر انزل منتظر کمک‌های هدایتی هستند تا رشد و پیشرفت باشگاهشان را شاهد باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما قصد داریم همکاری لازم را با کادر فنی تیم ملی انجام دهیم و اختلافات بین سرمربی تیم و کی‌روش را در جلسه‌ای برطرف کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار