در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری؛

رسانه‌های تصویری مهمترین موسسه در گسترش نمایش خانگی است

موسسه رسانه‌های تصویری بهترین و مهمترین موسسه رسانه در گسترش نمایش خانگی است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، حاضر در محل مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری که با حضور حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، اسدالهی  سرپرست موسسه رسانه‌های تصویری و حسین مسافر آستانه مدیرعامل جدید این موسسه و هنرمندان بعد از ظهر امروز در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
 
مسافر آستانه مدیرعامل جدید موسسه رسانه‌های تصویری گفت: از سال 1371 این موسسه توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی علی لاریجانی ثبت و تصویب شد.
 
این موسسه راههای پرفراز و نشیبی را طی کرده است اما این موسسه توانسته خدمات بسیار شایسته‌ای را انجام دهد.
 
وی افزود: راه اندازی این موسسه برای این بود که دست سینما را بگیرد، اما گاهی جلوی سینما را نیز گرفت.
 
این موسسه تلاش خواهد کرد که در طول فعالیت‌های سینماگران ما در همه صنوف مختلف خود در این عرصه به آنها کمک کند.
 
مسافر آستانه گفت: موسسه و تشکل‌های زیر مجموعه همچون ویدئو رسانه نباید رقیب باشد بلکه باید در کنار هم این راه را ادامه دهند.




مسافر آستانه گفت: امیدوارم در این دوره موسسه رسانه‌های نصویری  راه پر افتخاری را در خدمت سینمای کشورطی کند. موسسه رسانه‌های تصویری بهترین و مهمترین موسسه در نمایش خانگی است. که در این راه  از ابزارهای مختلف بتواند به رسالت خود دست پیدا کند، از طریق تهیه، تولید، توزیع عادلانه به افتخارات خودش بیفزاید.

وی افزود: ما تلاش می‌کنیم  با کمک، باتجربه های این موسسه و دیگر عزیزان صاحب اندیشه در حوزه سینما، بدون نگاه خط و خط کشی شده و با نگاه عادلانه بیش از پیش در سرلوحه این موسسه ثبت کنیم.

مدیرعامل جدید موسسه رسانه های تصویری اظهار داشت: امیدوارم با راهنمایی های همه عزیزان خواهم گرفت،که موسسه بتواند از طریق آنها خدمات شایسته ای را ثبت کند.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار