در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر جزیره تیم‌های آرسنال، چلسی و منچسترسیتی در رتبه‌های اول تا سوم جای گرفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر جزیره تیم‌های آرسنال، چلسی و منچسترسیتی در رتبه‌های اول تا سوم جای گرفتند.

رمزی چهره این هفته توپ‌چی‌ها
در بازی مقابل کاردیف آرون رمزی با پاس‌های فوق‌العاده‌ای که هافبک آلمانی و ارزشمند این تیم مسوت اوزیل ساخته و پرداخته کرد توانست 2 بار دروازه تیم سابق خود کاردیف را باز کند در حالیکه ماتیو فلینی نیز اولین گلش پس از بازگشت از باشگاه آث میلان به ثمر رساند.

توپ‌چی‌های لندنی هم اکنون با 31 امتیاز و 4 امتیاز با چلسی در صدر جدول لیگ پریمیر قرار دارند و جایگاهشان را کما فی سابق و مانند هفته‌های گذشته با پیروزی 3 بر صفر مقابل کاردیف تثبیت کردند.

چلسی دریافت گل زود هنگام، انتقام سخت

چلسی در هفته سیزدهم در خانه میزبان سواتهمتن بود و علی‌رغم دریافت گل زود هنگام از حریف در ثانیه 13 بازی، انتقام سختی گرفت و سه بار متوالی موفق به گل‌زنی شد. گل‌های چلسی را گری‌کهیل، جان تری و دمبابا در دقایق 55،62 و 90 به ثمر رساندند و تک گل سواتهمتن را "رودریگز" در ثانیه 13 به ثمر رساند.

با این نتیجه و باخت لیورپول مقابل هال سیتی تیم چلسی با 27 امتیاز به رده دوم پرگلش در خانه لقب تیم همیشه پیروز در بازی‌های خانگی را کسب کرده است، هفتمین پیروزی خانگی‌اش را مقابل سوانسی با نتیجه 3بر صفر کسب کرد.

آلوارو نگرو در دقیقه 8 موفق شد گل زود هنگامی را روانه دروازه سوانسی کند، پس از آن هم سمیرنصری دو گل بعدی این تیم را در دقایق 58 و 77 به ثمر رساند، تا برتری این تیم مقابل سوانسی قطعیت بیشتری بخشد.


پنجمین باخت فولام به قیمت اخراج یول تمام شد

تیم فولام پنجمین باخت پی در پی‌اش را مقابل وست‌هام با نتیجه 3برصفر متحمل شد و در نهایت با این باخت مارتین یول سرمربی این تیم به دلیل عملکرده ضعیفش از سمت خود عزل شد.

بازی های هفته سیزدهم لیگ پریمیر انگلیس؛

استون ویلا صفر - ساندرلند  صفر استادیوم ویلاپارک- بیرمنگام

کاردیف سیتی صفر – آرسنال سه گل‌ها آرسنال رمزی(29) و(90)/ فلامینی(86) ،

اورتون چهار- استوک سیتی صفر گل‌های اورتون: جرارد دیولوفوا (45) سیموس کلمن(49) برایان اویدو(58) روملا لوکاکو(79) استادیوم گودیسون پارک

لوریچ صفر- کریستال پالاس صفر - استادیوم کراودرود- نوریچ

نیوکاسل دو- وست برومویچ یک  گل‌های نیوکاسل: گافرون(36)- موسی سیسکو(57) گل دست بروم کریس برانت(54) استادیوم جیمز پاواک - نیوکاسل

منچستر یونایتد دو – تاتنهام دو - وین رونی (32)(57) منچستر یونایتد والکر(18) ساندرو (54) استادیوم وایت هارت لن- لندن

هال سیتی 1 – لیورپول سه - گل لیورپول: جرارد(27) - هال سیتی: لیورمور(20) ، میلر(72) اسکرتل (87)

چلسی 3- سواتهمتن 1 - گل سواتهمتن: رودریگر(1) - چلسی: گری کهیل (55) جان تری (62) وصبا با (90) - استادیوم استمفورد بریج لندن

منچستر سیتی سه- سوانسی صفر - نگر دو (8) سمیر نصری(77)(58)  - استادیوم اتحاد – منچستر

انتهای پیام/
برچسب ها: لیگ برتر ، جزیره ، چلسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار