سلیمانی: قضاوت داوران ایرانی در جام باشگاه‌های جهان بر حضورشان در برزیل کمک می‌کند

دبیر دپارتمان داوری فوتبال کشورمان گفت: سه داور ایرانی در مسابقات جام باشگاه‌های جهان به قضاوت خواهند پرداخت.

سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در مسابقات جام باشگاه‌های جهان که در مراکش برگزار می شود، سه داور ایرانی توسط فیفا انتخاب شده‌اند که علیرضا فغانی، رضا سخندان و حسن کامرانی‌فرد در این مسابقات قضاوت خواهند کرد.

دبیر دپارتمان داوری فوتبال کشورمان در خصوص اینکه آیا این داوران به عنوان ذخیره هستند یا خیر؟ تصریح کرد: در حال حاضر این داوران به این مسابقات دعوت شده‌اند و تصمیم گیری اینکه آیا آنها به عنوان ذخیره استفاده می شود یا خیر ، برعهده مسئولان برگزار کننده مسابقات است.

وی افزود: این داوران زیرنظر ناظر داوری که از طرف فیفا آمده است، در ورزشگاه دستگردی تست بدنی دادند و از آمادگی کامل برخوردار بودند.

سلیمانی در ارتباط با اینکه آیا قضاوت در این مسابقات بر حضور در جام جهانی تاثیری دارد یا خیر؟ تأکید کرد: صددرصد این مسابقات برای فیفا بسیار مهم است و تاثیری جدی برای حضور در جام جهانی دارد، زیرا تمامی تیم‌های بزرگ قاره‌ها در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی در خصوص پرتاب سنگ به مظفری زاده در بازی فولاد خاطرنشان کرد: گزارش ناظر به ما رسیده است و خود مظفری‌زاده نیز مدارکی را به ما ارائه داده است و ما آنها را به کمیته انضباطی ارجاع داده‌ایم تا آنها در خصوص این عمل زشت تصمیم‌گیری کنند.

دبیر دپارتمان داوری فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: باید مدیران فوتبالی در ورزشگاه ها فرهنگ‌سازی کنند تا دیگر شاهد کارهای زشتی مثل فحاشی و پرتاب سنگ و غیره نشویم و اگر ما نتوانیم که این رفتارها را مدیریت کنیم، صددرصد به فوتبال حرفه‌ای‌مان لطمه خواهد خورد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دبیر ، دپارتمان ، سلیمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار